Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Trav Finns detta upplagda på register på internet och vart hittar man i sådana fall det?
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Russinet
·
Trav Och spanade in bett och pratade lite om travhackamore med innehavaren för han hade inga såna hemma. Då säger han "Du får inte tävla...
2
Svar
38
· Visningar
4 522
Senast: ghost
·
B
Trav Någon här som vet vart man kan få tag i dem??? (alltså de NYA, och inte de gamla vanliga)
2
Svar
36
· Visningar
4 661
Trav Skulle vara intressant att veta vad ni har för rutiner i samband med tävling på era hästar, värmning, fodring, vattning etc. Det...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: Cambrie
·
L
Trav Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att Prix d'Amerique 2006 var en skandal. För det första så förstår jag inte hur man kan ha...
2
Svar
29
· Visningar
2 143
Senast: Skarva
·
Trav Jag har fått ett erbjudande om att köpa en travhäst, och hon är i full tävlingskondition, tävlar idag t.ex. Men hur funkar det om...
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: Montéryttare
·
P
Trav Ärligt talat så är jag dåligt påläst på de franska hästarna, men PdA tillhör ju ändå de stora slagen i travvärlden. Och är därmed...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 596
Senast: Stairwaytoheaven
·
L
Trav Skrev upp för b-licensen för 2 veckor sedan.. Var 100 % säker på att jag skulle klara det, trodde jag hade allt underkontroll.... Tyvärr...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: lie
·
L
Trav Vad är det för sida som man kan söka på häst som tävlar i norge?? Prakas du vet kanske??:)
Svar
2
· Visningar
779
Senast: lie
·
Trav Hur länge får hästarna tävla i Frankrike, är det någon som vet?!
Svar
6
· Visningar
1 573
Senast: Cambrie
·
Trav Har surfat runt hos sptf, men hittar inget svar, så nu frågar jag här. Jag som har en vilande btränarlicens, måste jag gå kurs eller...
Svar
9
· Visningar
1 083
Senast: Jamtland
·
Trav Allting ska ju röstas om nu mera. Senaste nytt är att i år ska en eller två hästar i Elitloppet röstas fram.Intressant drag tycker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Prakas
·
Trav Tänkte bara höra med er allvetande travbukefalister om ni vet om någon travare som varit ostartad men som på äldre dar klappat igång och...
Svar
13
· Visningar
1 210
Senast: Prakas
·
C
Trav Jag ska snart gå montekursen :banana: :bump: och jag är jättenervös inför detta. finns det ingen som kan skicka en massa tips, bara...
Svar
9
· Visningar
983
Senast: lexi
·
Trav Hoppas att någon i travgänget kan hjälpa mig!!! Det är så att jag har en walshsele med snabbfästen (inte QH utan läderremmar!) men två...
2
Svar
20
· Visningar
2 072
Senast: Texaz
·
S
Trav jag har en nordis som gått på travet men hon klarade inte av att dra sulkyn hon blev halt men nu har jag ridit henne sen i sommras och...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: ghost
·
W
Trav Jag vet att en häst som aldrig har varit på banan förut måste id kollas men om man har en häst som har varit där för länge sedan måste...
Svar
7
· Visningar
847
Senast: jari
·
M
Trav har inget att göra nu på lördagskvällen så jag sysselsätter mig med lite frågor:p 1.hur gammal är du? 2.hur lång är du? 3.tycker...
Svar
15
· Visningar
1 989
Senast: Bumbiiii
·
Trav Vi ska nog ta flyget ner och kolla auktionen. Vi har nämligen en av våra uppfödningar där då. Men har någon varit på Prixauktionen...
Svar
14
· Visningar
1 252
Senast: Nafayette
·
K
Trav vars får man tag på blyvikter? väger fr lite fr att rida i en montesadel, jag har fått nöja mig med en hoppsadel tyvärr.. är less på...
Svar
3
· Visningar
1 540
Senast: kotten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka