Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Med russhingsten:banana: På bilden var det absolut första gången,nu har vi kommit så långt att vi travar en liten runda...
2
Svar
31
· Visningar
2 159
Senast: stally
·
I
Trav Hej jag undrar om det finns någon särskild vikt man måste vara under om man vill börja trävla i monté? Jag skulle också vilja ha...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: spunken
·
I
  • Låst
Trav Hej igen! Jag undrade bara vad det är för några licens man måste lösa för att få tävla i monté, ska man gå en travkurs? isf hur kommer...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: ameo
·
R
Trav Har en fråga angående någon licens .. som man får ta om man är typ 16-18 skulle jag tippa på ? Och med den licensen kan man få rida...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: Rigolette
·
L
Trav Nån som vet hur långt det är från Eskilstuna till Axvalla travbana?
Svar
5
· Visningar
959
M
Trav Jag har är en tjej som nyss funnit kärleken till travet, eller det var faktiskt två år sedan. Men nu har jag fått min b-licens och har...
Svar
9
· Visningar
4 306
Senast: happyjoy
·
Trav Jag har ju min avelsmärr som är 1´68 och dräktig med Ride The Night supersnäll att hålla på med, se har jga hennes syster efter His...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Sonic76
·
L
Trav Är det någon som kan hjälpa mg.Jag är hos en travtrännere på Jägersro där jag just nu rider värsta gigantiska muskelpacketet.Och för...
Svar
9
· Visningar
4 126
Senast: _freeZing_
·
Trav Jag skulle kolla upp en hästs starter på travsport.se, men det enda som finns angivet är antal starter/placeringar, alltså inga...
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: Pazuzu
·
K
Trav jag har en liten fundering. när jag ska upp på travet med starthäst hur får jag då tag på kusken? kommer han till stallet där jag står...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: ghost
·
P
Trav I vårt stall så har vi en som håller på med trav. Den personen börjar trava ca 3 meter från stallgången och slutar inte förens han är...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 778
E
Trav Hej! Jag nybörjare på trav, men vill lära mig mer och undrar därför om någon kan hjälpa mig med några funderingar jag har?! Jag...
2
Svar
35
· Visningar
7 569
Senast: bazz
·
G
Trav Hej! Jag har en hingst född-04 hemma samt tre ston och en shettisvallack i lilla stallet. Han är nu busig, går med shettisen i hagen...
Svar
4
· Visningar
844
·
Trav Behöver lite träningstips till våran fyraåriga russhingst. Problemet med honom är inte att han inte kan springa, han har alla...
Svar
15
· Visningar
1 345
E
Trav Jag fick hem min nya travare härom dagen! Han är 170 cm hög och ser ut som en mulåsna! Men jag tror att han är världens snällaste häst...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Sonic76
·
E
Trav Har en Tärnsjö tävlingssele. Den är väl runt 10 år gammal och jag skulle vilja veta vad den är värd och vad den kostade som ny. Har...
Svar
6
· Visningar
2 972
Senast: ghost
·
Trav Nu vill jag ha alla möjliga och omöjliga tips på hur man gör för att få pulsmätaren att siat kvar där den ska, inte glappa och inte det...
Svar
11
· Visningar
1 255
Senast: jari
·
E
Trav Funderar på att börja och skulle järna vilja lära mig lite om hur man träna, utrustnig m m... Skulle va välldigt gulligt av er :)
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: linneaforss
·
Trav Alltså, jag skäms nästan. Zoot Suit dog i december (?) och jag har inte vetat nåt förrän idag :crazy: Och då bor jag knappa två milen...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: _Runaway_
·
C
Trav Är de någon som vet hur långa skaklar man ska ha till en ponny com är ca 120 cm i mkh? jag har precis börjat med körning så jag behöver...
Svar
1
· Visningar
771
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka