Kusk avstängd efter spark

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Kusk avstängd efter spark

inte mer än rätt...synd att han inte blev av med licensen längre...:mad:

Eller så har han bara tittat på bilderna och missat budskapet...:bow:

Elma_vip skrev:
Jag tycker inte att man behöver göra en så stor grej av det. Det var väldigt dumt att visa det i tv om och om igen. Han måste väl kunna visa sig nånstans utan att folket runt honom tänker, "Det var han som misshandlade sin häst och blev av med licensen, honom vill jag inte prata med" Det är inte speciellt roligt att bli "mobbad".

Var det dumt att visa de på tv om och om igen?:confused:
Det borde han väl tänkt på när han sparkade hästen, och kan han inte visa sig bland folk så har han väl bara sig själv att skylla.
Det var ju tydligen inte första gången han gjorde nåt dumt heller.
Kunde han göra det här trots att tv var där och filmade så undrar jag hur han behandlar hästar när ingen ser?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En kusk sparkades i ansiktet på stallbacken på Bergsåkers travbana i Sundsvall när en häst slog bakut under torsdagskvällen, och vårdas...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag blev lite fundersam här om dagen då jag stötte på ett intressant dilemma när jag diskuterade med en person. Till dilemmat, säg att...
2
Svar
27
· Visningar
2 447
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Norske stjärnkusken Vidar Hop, med över 4 000 segrar, blev under onsdagskvällen avstängd för att ha sparkat en häst i lopp. Nu funderar...
Svar
0
· Visningar
404
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagens tävlingar på Åby travbana blev en kusk sparkad i huvudet. Kusken har förts till sjukhus, men var vid medvetande. –...
Svar
0
· Visningar
405
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka