Framgångsrika kallblod 1970-2000 talet

Sv: Framgångsrika kallblod 1970-2000 talet

Gustav L*nnartsson hade också en del fuffens för sig... :angel:
Kanske något att kolla upp...hans berömda "silversked"..

Salandge skrev:
Gustav L*nnartsson hade också en del fuffens för sig... :angel:
Kanske något att kolla upp...hans berömda "silversked"..

Mmm... skulle tro att det fanns en hel del blod i det stallet som inte var "kallt" :angel:

kolla in stammen på Lanser, Plogglans -> Glans osv.

River var väl en sån som det pratades mycket om, tror jag.

Trollis skrev:
Mmm... skulle tro att det fanns en hel del blod i det stallet som inte var "kallt" :angel:
Lustig anekdot...
Gustav hade besök istallet. På ena sidan gången står en varmblodshingst och på andra sidan två kallblodsåringar.. Gustav tittar finurligt på besökaren och säger "är det inte lustigt att unghästarna och hingsten kan ha så lika huvuden när det är två olika raser...?" ;)

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 459
Senast: monster1
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 222
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 541
Senast: malumbub
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 942

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka