Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag har nyligen blivit företrädare åt en travare som ska bli ridhäst. Hon är 8 år och inte startad så jättemycket p.g.a att hon inte har...
Svar
11
· Visningar
1 232
Trav Då var det dags för årets första svenska storlopp, vem vinner? 1. Dumle Loss - Joakim Wallin 2. Kito du Vivier - Jos Verbeeck 3...
2
Svar
28
· Visningar
2 043
Senast: Ambra
·
S
Trav Hejsan Jag känner mig lite kluven om min 3 åring någonsin kommer att kunna starta på banan. Fakta: född slutet av juni 03. Inkörd...
Svar
10
· Visningar
1 316
Senast: ghost
·
G
Trav Är det någon här som vet om det är någon karens på det eller vad som gäller jag har nämligen fått höra att det är okey att ge det nu...
2
Svar
29
· Visningar
4 685
Senast: happyjoy
·
Trav När man söker härstamningar på STC, finns det något sätt att få reda på om en häst har franskt eller amerikanskt blod?
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: Indyhope
·
Trav Vad skor ni era ponnytravare med? Sort skor, tyngd och framför allt vilka storlekar?
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Djurjouren
·
Trav Hur lite "törs" man egentligen träna? Mina shettisar har gått 2-3 gånger i veckan nu under uppträningen. Då gick de en 5 km runda i...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: ameo
·
Trav Funderar väldigt löst på att ta körlicens. En av de frågor som poppar upp är om när man väl fått sin licens och börjat köra, MÅSTE man...
Svar
10
· Visningar
992
Senast: solros
·
F
Trav Skulle gärna vilja se bilder på era sulkys/sulketter från Kumlavagnen! :) Funderar på en sulkett från dem, så det skulle vara kul att se...
Svar
3
· Visningar
1 404
Senast: minnja
·
S
Trav Vad skulle ni rekommendera om man ska skaffa sin första travare; en yngre (2,5 år) som har vissa problem med att få travet att stämma...
Svar
16
· Visningar
1 510
Senast: Indyhope
·
Trav Som många av er vet så köpte jag en treårig stressad valack i slutet av januari. Han kördes på banan två gånger och var inte att leka...
2
Svar
22
· Visningar
1 953
Senast: lsz
·
S
Trav Satt och tittade på tråden med bilder, underbart! :love: Jag har lånat två bilder för att illustrera vad jag menar nu. Varför...
Svar
15
· Visningar
1 439
Senast: Ambra
·
Trav Conny Nobell byter tränare http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=21390&infoTyp=nyhet Men det var visst inte så...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: zilla
·
S
Trav Mycket intressant läsning. Kommer bli mkt spännande att se Justice Hall i Europa! http://www.thebigm.com/racingNewsDetail.asp?newsid=5775
Svar
14
· Visningar
1 091
Senast: Netted
·
R
Trav Är det någon som vet någon plats på nätet där man kan hitta elitloppsvinnare sedan MÅNGA år tillbaka i tiden (strax innan EgoBoy) och...
Svar
6
· Visningar
2 817
Senast: roslagen
·
S
Trav Hur står man ut ibland:cry: :cry: :cry: http://www.ridtravare.com/visa.php?art=237&kat=Notiser Snälla moderator,låt detta stå...
2
Svar
25
· Visningar
2 159
Trav enlig www.travnet.se så kanske gidde är slut som travare. VAd tråkigt! kommer sakna honom i så fall, han har sån utstrålning
Svar
19
· Visningar
1 391
Senast: glace
·
Trav Måste bara säga att jag såg Victory Tilly här på Kalmar idag, V-75 =) en sådan härlig känsla att se när han vann! Har velat se han i 5...
Svar
16
· Visningar
1 581
Senast: Netted
·
J
Trav Hur lång tid har det tagit för er att bli bra kuskar? (tar för givet att alla bukefalister är superkuskar ;) ) Hur gamla är ni? Hur...
Svar
5
· Visningar
1 816
Senast: Konie
·
Trav när jag slog på teven, då var det nästan slut. Hur i h-e kan man sända programmet före utsatt tid? Säkert har man tid för 45 min...
Svar
6
· Visningar
1 114
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka