MSM är det karens på det ?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare gonkan
  • Startdatum Startdatum
Sv: MSM är det karens på det ?

lippan skrev:
Har skickat ett pm till dig ang. dina frågor.

Intresseklubben noterar... :angel: :devil:

(Kunde inte låta bli, dessa inlägg stör mig så pass. Vi andra behöver inte informationen om att du PM:at solros och h*n lär väl ha upptäckt det själv om h*n inte är blind?)

Senast ändrad:

Oj oj oj, kanske bäst att man slutar göra inlägg här!! Somliga verkar stingsliga...??
Trist med ett forum där man som "nybörjare" ska känna sig ovälkommen bara för att "man inte vet hur man ska göra"!
Kanske var det just för att jag är "nybörjare" med att skriva inlägg som jag skrev som jag gjorde ang. PM'et. Ber så hemskt mkt om ursäkt!!!!

Senast ändrad av en moderator:

vilken adress har msm sidan då ?

*solros*Min ponny fick det efter den hade varit hos en oseopat just för att det skulle smörja henne lite och hon har inte varit halt utan vi kollad i förebyggande syfte och det skadar inte att gå igenom dem de kan ha lite låsningar och ömma punkter precis som vi ;-), jag anser inte att det är inflammationshämmande och kan inte säga att jag har sett någon skillnad men vem vet det smörjet gott kankse ;-).
Men gluccacemin får man ju ge också och det är också smörjande på sitt vis eller?

lippan skrev:
Oj oj oj, kanske bäst att man slutar göra inlägg här!! Somliga verkar stingsliga...??
Trist med ett forum där man som "nybörjare" ska känna sig ovälkommen bara för att "man inte vet hur man ska göra"!
Kanske var det just för att jag är "nybörjare" med att skriva inlägg som jag skrev som jag gjorde ang. PM'et. Ber så hemskt mkt om ursäkt!!!!
Det är nog inte så allvarligt som det låter! "spöket" har varit på och tillrättavisat mig också.
Men h*n var/är säkert ordningsman i skolan (fniss)
Hoppas att du inte tar illa upp "spök" jag gillar lite vassa disskutioner! M

Ingen fara :idea: Ordningsman? :eek: Jag? Nä, jag tar igen allt nu, när jag var liten var jag en spinkig liten unge med glasögon som rodnade så fort någon tilltalade mig. Vilket gjorde mig väääldigt svårintervjuad vid segerintervjuerna med ponnyn! :o

Lippan: Jag är knappast stingslig men i bland blir jag lite "vass". ;) Jag är alltid intresserad av MSM-diskussionerna efter solros och marthas diskussioner tidigare om åren. :idea:

Jag använde MSM under en tid på min rygghäst men märkte ingen skillnad på henne så jag lade av igen. Det var långt innan jag fick tillbaks henne till travbanan så hon startade aldrig med MSM även om bestämmelserna ändrats när hon kvalade.

Fast enbart msm i sig tror jag inte fungerar utan det är tillsammans med glucosominet och konditrinet som det fungerar bäst alla dessa 3 funkar inte så bra var för sig

glace skrev:
Fast enbart msm i sig tror jag inte fungerar utan det är tillsammans med glucosominet och konditrinet som det fungerar bäst alla dessa 3 funkar inte så bra var för sig

Jag gav Flexijoint till min kuse och vad jag minns innehåller det alltihop? Eller minns jag fel?

har aldrig haft det men har för mig att det innehåller alltihop

Jag har Emins MSM och där är det ingen karens.. Har hört att nya rön säger att man inte är säker på att hästkroppen verkligen kan ta upp de molekyler som ingår i konditroin (stavas det så ?)...
Men, varje hästägare vet ju hur deras hästar svara på saker och ting. Jag ger min "gamla gubbe" MSM och C-vitamin (hört att det funkar bra ihop plus att C-vitaminet är bra för urineringen..). Har kört det i en vecka så man får väl se om det faller väl ut.. Han är då pigg som 17 !!:banana:

Liknande trådar

Samhälle Varför räknas det inte som diskriminering att inte ta kontanter. Är det för att personer som blir diskriminerande redan inte hörs? Vill...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
5 200
Senast: Badger
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
393
Senast: co-SMAD4
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 657
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 845
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar