montebilder

Sv: montebilder

Här är en bild på våran russhingst Lojsta Starlight(den svarte). rekord 2.12.6 i monté, 2.12.8 i trav. Ryttaren är Julia Pettersson, som ofta rider våra hästar till fina placeringar och ofta vinner. 2004 blev Lojsta Starlight montéchampion på Solvalla.

IMG_0275.jpg

självklart! förlåt:D
har själv inga bilder på datorn och kunde inte hålla mig när andra började kommentera:angel:

härligt alla som delar med sig av sina bilder, det är så roligt att se! annars kan jag tipsa aln.se där man kan söka de montéekipage man vill...

spunken skrev:
självklart! förlåt:D
har själv inga bilder på datorn och kunde inte hålla mig när andra började kommentera:angel:

Startade en annan tråd för det ;)

Ojoj, vilken häst! Man blir alldeles :love:

Ursäkta, detta skulle inte hamna här! Vet inte hur man tar bort det... Sorry!

*knapplån*

INGA diskussioner om ryttares kvalitéer (eller brist på...) på forumet! Se forumreglerna!
och kom ihåg att det gäller kuskar, tränare, stuterier och alla andra också!

ameo skrev:
*knapplån*

INGA diskussioner om ryttares kvalitéer (eller brist på...) på forumet! Se forumreglerna!
och kom ihåg att det gäller kuskar, tränare, stuterier och alla andra också!

Sorry, jag hade missat det totalt... har inte märkt innan att nån klagat under mina 2år här nämligen ;) men nu vet jag!

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
408
Senast: Lavinia
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
247
Senast: Badger
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 348
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka