Ettåringarna?!

Sv: Ettåringarna?!

Nu har det gått framåt här... :banana:

Under senaste månaden har lillgrabben börjat jobba lite och i går var det den STOOORA dagen!

dino15.jpg

dino1.jpg

Han är helt cool och tar det mesta med ro, cyklister och bilar och allt man kan råka ut för.

Nu är det bara att vänta på att gräset börjar växa så att han får gå på sommarbete och växa till sig till hösten. :idea:

Grattis!!
Hur klok får man vara?! Vilken häst*avis*:p
Vår ska va för vagn i slutet av nästa vecka, är det tänkt:D
Återkommer med bilder då jag med:banana: /Camilla

Min kille har varit i vagn fyra gånger hittills men jag har tyvärr inga bilder på det :(. Han har iaf skött sig mycket bra!
Nästa helg släpps han på bete och får vila sig i form till hösten och allvaret :).

Liknande trådar

Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
737
Senast: Miingla
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 545
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 545
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 860
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar