Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Resultat Prix Rene Balliere:d :bow: :bow: 1er 3 JARDY J.M. BAZIRE 2'28"45 1'10"70 2ème 5 MARA BOURBON J.P. DUBOIS 2'28"47...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Red Mile
·
Trav Vilken är den optimala segerdefileringslåten till ett storlopp denna våren? Om man vill ha lite Pd'A-känsla (ni som varit där de senaste...
Svar
10
· Visningar
1 980
Senast: Cronis
·
R
Trav Lördagen den 17 juni möts de äntligen, Max Flukt och Jag de Bellouet. Motståndare finns det fler utav, tex Order By Fax och Passionate...
2
Svar
31
· Visningar
2 111
Senast: Lazio
·
Trav Vår blivande häst ska tranporteras från bodens travbana till solvalla, där vi får ta över henne. (Hon ska inte stå på solvalla utan i...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: zilla
·
Trav nån som ska ta montélicens i åmål i september? Eller nån annanstans oxå för den delen...? :D
Svar
1
· Visningar
715
J
Trav Om ett sto har blivit tjuvbetäck, nån gång, vet inte när. går fölet på något sätt att registrera då? :confused:
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Fnobby
·
Trav Min älskade Västerbo Be Kafa kvalade godkänt igår och nu är det dags för start:bump: Det är så spännande eftersom det är första gången...
Svar
18
· Visningar
1 170
Senast: Fnobby
·
Trav Undrar om det är någon som tränar sin häst innan den ätit sin frukost? Hur funkar det isåfall? hade tänkt ev börja köra på morgonen...
2
Svar
34
· Visningar
2 433
Senast: Zandrah
·
M
Trav Ska köra in min 3åriga frieser under sommaren och har införskaffat en travsele och vagn. Selen är av modellen med kort brösta och jag...
Svar
8
· Visningar
1 312
Senast: Twistgubben
·
F
Trav Var på plats i Köpenhamn igår och fick se denna underbara märr vinna.. :love: Vilken häst säger jag bara!! Var och tittade på henne i...
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: via
·
Trav han fick idag stilla somna in i sin box på Menhammar :cry: .
2
Svar
28
· Visningar
3 414
Trav jag måste skratta åt han alltså. nog för att han har världens bästa häst - men hur omöjlig och utmärkande skall man vara?? han blev ju...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 387
Senast: Nominous
·
P
Trav Har suttit i diskussion men en vän hur man spänner sidostyckena på ett trav huvudlag. :confused: Säg att man behöver spänna upp det för...
Svar
15
· Visningar
1 244
Senast: PÄMMI
·
T
Trav Hej. Min travare trampar av/vrider till framskorna hela tiden. Jag har provat att lägga in dom lite men han får ändå tag den rackaren...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: ameo
·
A
Trav jag har en shettis som jag tidigare har tränat hoppning med, men nu växt ur. Jag har då börjat fundera på ponnytrav, men går det att...
Svar
13
· Visningar
1 151
Senast: ameo
·
R
Trav Hur anser ni att en bra montéryttare rider ? Stil ? "Bildbevis" ? Intressant att veta .. och se själv vad man kan prova för något :)
2
Svar
39
· Visningar
3 696
G
Trav Hej! Min travare född -04 har travat fint hemma på gården men då i ganska lungt trav. Lagt in ytterst lite pass nån gång då och då. Nu...
Svar
8
· Visningar
2 069
Senast: happyjoy
·
L
Trav Kallblodshingsten Drillo är död. Han fick tarmvred och fick lämna jordelivet.
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: Cavello
·
Trav På TV6 nu. Någon som tittar ? Snart visar dom en hemsk incident i en travtävling. Har sett andra videos med travhästar som går...
Svar
10
· Visningar
1 099
Senast: Lillaloppan
·
Trav Alltså, jag har fått förklarat för mig att ju mer kusken har i handen (ju mer hästen ligger emot bettet), ju bättre är det. Är det...
Svar
8
· Visningar
1 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Svullen över ögonen