Sv: gallier storhetsvansinne??
Jaaaa det var det jag svarade på vet du.
jari skrev:Läs mitt inlägg nr 26 ovan...
Jaaaa det var det jag svarade på vet du.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jari skrev:Läs mitt inlägg nr 26 ovan...
lucillehornline skrev:men han sa att hon fick korsisar om hon blev stel - det är efterföljden... du kan ju inte säga att det inte finns hästar som får korsförlamningar av att stå inne?? jag vet mååånga - och hon var lika dan - därav tvungen att gå ute dygnet runt..
Lazio skrev:Mm har gjort det, 3 ggr, men jag kopplar inte så skitsamma.
Fast det där har man väl aldrig riktigt fått klarhet i om det var vattnet eller inte som orskade infektionen.De renade inte vattnet när de borde gjort det så hästarna blev sjuka under hopp-EM 2005.
roslagen skrev:Fast det där har man väl aldrig riktigt fått klarhet i om det var vattnet eller inte som orskade infektionen.
ahaa.. okej. jag förstod han som så, men då borde du veta bättre!! jag hoppas iafl att hennes skötare känner hästen!solros skrev:Angående Mara Bourbons behov av att gå ute dygnet runt.
Jag pratade en del med Maras skötare igår och det är inte så att hon måste vara ute alltid. Problemet var flygresan, jag förstod inte riktig vad som hänt, men de vill aldrig flyga henne igen. Till Köpenhamn åkte hon lastbil, på enkelplats med övernattning i Tyskland och det var inga problem alls.