Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Hur väl kör ni in era hästar, vad ska de kunna innan ni är nöjda?? Jag är så kinkig så det är inte sant har jag fått för mig....:angel:
Svar
16
· Visningar
1 386
Trav Jag har hört många gånger att det finns monté lopp för kallblod men jag har aldrig sett nån bana som har några lopp?! jag tog licensen...
Svar
10
· Visningar
1 026
Senast: Raggaren
·
S
Trav 3årigt varmblodssto,totalt ohanterad mer eller mindre. Går nästan att leda i träns men i grimma rekommenderas inte. Går nästan att lyfta...
2
Svar
23
· Visningar
1 524
Senast: PÄMMI
·
R
Trav Det måste väl vara nästa stora slag på, travsäsongen? Rätta mig gärna om jag har fel... Ja, med tanke på allt regnande i Halmstad så...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 743
Senast: solros
·
S
Trav Fina hästar, vem vinner???:bow: :bow: Startlista, St.Michel, 1 609 meter auto Förstapris: 60 000 euro 1 Passionate Kemp -...
Svar
10
· Visningar
976
Senast: Magic
·
S
  • Låst
Trav Tycker att det vore kul att se lite unghästar, gärna med kommentarer om vad ni tycker om dem.. Börjar med att lägga in en bild på...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: ameo
·
T
Trav Är det någon som har erfarenhet av hur det blir om man gör om en remsele till QH? Har en gammal remsele av god kvalitet till shettis och...
Svar
6
· Visningar
1 530
Senast: tretjak
·
Trav har fått förfrågan att börja monté träna en häst som tävlat "vanligt" trav förut och som tydligen var ganska bra. har förutom...
Svar
13
· Visningar
1 552
Senast: lie
·
C
Trav Hej, vet någon vart man kan få tag på rosa travsaker tex. som selunderlägg, förbygel m.m :angel:
Svar
13
· Visningar
4 305
Senast: cämela
·
Trav Ni som kan det här med trav, kan någon hjälpa mig? Jag har en fd. travare och har kollat på ATG´s sida om henne. Där stod det bla...
Svar
14
· Visningar
2 555
Senast: Netted
·
Trav ..Nån här som ska till Östersund på Dubbeltrav i slutet av Juli? Vi ska dit med fyra ponnyer..å de vore ju roligt om man vet nån mer som...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: _freeZing_
·
Trav ...eller vad det nu heter. Jag och några till har gått ihopa och köpt en häst som jag ska träna. vi vill skriva ett kontrakt. Nån som...
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: nilsa
·
Trav Jag var och körde provlopp i går för första gången på ett år och noterade då att min pålla beter sig på ett helt annorlunda sätt när det...
Svar
8
· Visningar
1 099
Senast: Jamtland
·
W
Trav Hur blir man amatörtränare? Eller heter det B-tränare? Jag skulle vilja ha en travhäst i egen träning och starta den lite då och då...
Svar
14
· Visningar
988
Senast: Carolrita
·
L
Trav Gidde is back! ^^ och ny kusk har han fått också i form utan mig! :rofl: :rofl:
Svar
4
· Visningar
896
Senast: linneaforss
·
C
Trav Jag undrar om man brukar klippa kallblodstravare som tränas och tävlas? (vill veta om min kille, som numera är ridhäst, har blivit...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: peak
·
Trav har de rätt att starta i STC treåringserie?
Svar
17
· Visningar
3 186
Senast: Takpanna
·
L
Trav Vet någon om det finns någon hemsida (i stil med travsport.se) för franska travare? Skulle vilja söka avkommor till ett sto.
Svar
2
· Visningar
1 623
Senast: Lilla Lina
·
R
Trav har en valack som går sitt sista år nu. han älskar och tävla viljan finns menhan orkar inte riktigt med i dom högre hastigheterna nu. å...
Svar
13
· Visningar
995
Senast: lexi
·
S
Trav Vet någon webb adressen till denna sida? Ungefär som svenska atg, så man kan söka hästar. Kanske inte lagt tråden rätt men ;)
Svar
5
· Visningar
1 383
Senast: Sharp__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur