Vad tror ni om denna?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sissan
  • Startdatum Startdatum
Sv: Vad tror ni om denna?

Mmmmm... Men jag har ju redan en av vardera... Fast det räcker nog bra att kämpa med nordisan för tillfället..;)
Men jag blir lite så här lämpligt blödig när det börjar talas om slakt pga uppfödarens lathet...:mad:

Sv: Vad tror ni om denna?

Testa skadar väl aldrig? Personligen har väl inte hört så mkt gott om ston e. Mr Drew, men men, det finns så många "skrönor". Osäker på om jag skulle testa denna dock :confused: men jag har ju oxå tillräckligt med häst ;) .

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 552
Senast: Cissi_ma
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 219
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 595
Senast: Ceta
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 034
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025