Maxålder på ponnytrav?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare anla91
  • Startdatum Startdatum
Sv: Maxålder på ponnytrav?

Det brukar ju ta ett par dagar för dem att kolla var och vart betalningen ska, det är ju säkert inte bara du som skickade pengar =)

Men om man ringer dem och talar om läget så brukar man kunna faxa in kvitto på att man har betalat.

Nu är jag nog lite sen att skriva, för nu är det ju säkert anmält och klart.

aja, skrev på anmälningen att jag betalde igår,hoppas det inte medför problem och om så är fallet så får dem kontakta mig. Jag tror inte det kommer bli några problem, men blir det de så får jag ju acceptera det. Nu har jag annat att vara nervös för :crazy: ska köra mitt första kvallopp(lopp överhuvudtaget) med stor häst...kommer göra bort mig...säkert...

Är det stora hästar så går det säkert! :smirk: Det är det som är det sjuka i alltihop... Efter mååånga år i ponnytravet med allt krångel med inbetalningar av licenser, medlemsavgifter, anmälningsavgifter m.m. till olika pg-nummer och mycket som ändå inte fungerar-så börjar man med stora och plötsligt är allting smidigt och enkelt... Avgifterna (och ev. inkomster) kommer på avräkningarna och du behöver inte vänta en månad på att SPTF ska hinna knappa in ditt namn på datorn för att få köra...:banana:

Lycka till..

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 216
Senast: ameo
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
315
Senast: Unafraid
·
Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 005
Senast: MJLee
·
Utrustning Hej jag undrar om en Racesafe 2000 är godkänd för ponnytrav, det ska stå på en lapp i västen men lappen i min väst är bortklippt 🙈 så...
Svar
3
· Visningar
605
Senast: Ponnyn2011
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V