J
jari
Sv: Bringan....??
nej det märker jag inte...
tycker inte jag är snäll heller...
nej det märker jag inte...
tycker inte jag är snäll heller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
om det var min du mena så ska jag försöka ta kort på henne imorgon om jag orkar........fick nödslakta en idag pga avsparkat ben.....så humöret e inte på toppSissan skrev:Har du händelsevis nån bild på hennes bringa så man får nån uppfattning om hur bred du talar om???
Jo, jag läste nyss det..... Beklagar verkligen.....Mr Steven skrev:om det var min du mena så ska jag försöka ta kort på henne imorgon om jag orkar........fick nödslakta en idag pga avsparkat ben.....så humöret e inte på topp
men varför vill du ha en bred bringa? vad ger den för bättre egenskaper än en smal fin bringa?chicasweep skrev:Jag vill att hästen ska ha ganska bred bringa och HÖG manke.
chicasweep skrev:du är visst snäll - sunda kunskaper har du också, som du är bra på att dela med dej av om man som jag kommer med konstiga frågor titt som tätt Fixa till hästarna är du bra på också - det kan jag skriva under på
*klappar på axeln*
jari skrev:Och nu har jag gjort examen och fått Diplom
chicasweep skrev:*drar iväg lite från tråden*
Grattis Jari! fast nu blev det dyrare va?
GRATTIS!!!jari skrev:Och nu har jag gjort examen och fått Diplom
Sissan skrev:Och välkommen på besök....
oki skrev:När det gäller lungor och syreupptagning så tror jag att djupet på hästen samt en lång och välmarkerad manke har större betydelse än hur bred bringan är.