Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lie skrev:Jag går på kvinnersta inriktning trav och var glad att du inte går där..... Inte världens bästa utbildning säger jag bara.. Om jag endå hade kommit in på wången*drömmer*
lie skrev:Jag går på kvinnersta inriktning trav och var glad att du inte går där..... Inte världens bästa utbildning säger jag bara.. Om jag endå hade kommit in på wången*drömmer*
Bodbäckspålle skrev:*knapplån*
lite off topic...visst har de någon häst där efter Bodbäckspålle? (tror de även har köpt in två ungston också?)...vet ni något om dem får ni gärna PM:a och berätta lite om dem för mig...
inga krav alls nu för tiden eftersom dom ökat platserna så pass.. det sjunker för varje år.. tippar att det ligger på 200 nu.. för 4 år sedan låg det på 255.. så de elite skillnad!giffan skrev:Vad är det för krav för att komma in på wången??
går du på wången?? kan bara säga - den skolan blir PRECIS vad man själv gör den till!!!!! jag gjorde nåt toppenbra av det å det har gynna mig för resten av mitt liv - så släng inte bort din möjlighet.. (om du går på wången vill säga)Emmahpemma skrev:ehum....sörj inte att du inte gått på kvinnersta.. du har inte missat något...
Mumorsan skrev:Finery är en RITKIGT fin travare, (men en riktig kossa i humöret) efter Malabar Circle Ås
lsz skrev:
.vi är två stycken här på buke som har syskon till er "kossa".
Vårt sto är snäll men speciell i humöret och brodern är tydligen också lite speciell....fråga Mehl
:
hihi jag förstår det!!!Pubriacones skrev:Ju mer ni pratar om Wången så börjar man ångra sig ordentligt att man valde att gå på Jälla.. (som inte ens har trav..)
Rigolette skrev:Varför kommer jag ångra mig ?
Hum .. alla säger det om Nordvik :S
Har du själv gått där ? :P
Har kompisar som går där nu .. och dom
tycker det är en bra skola, dom har jättekul
å bla bla bla .. så varför inte ?