Bornholms travbana

Sv: Bornholms travbana

Djurjouren skrev:
Som tillägg till Giffan så hittar du proppar till alla danska banor på http://www.travnet.dk

Ett stort tack till er båda :bump: :bow:

Har ju en valack som har varit skadad i en sena och som nu är 6 år. Ska sättas igång nu igen men det finns ju inga proppar på jägers nu när han har fyllt 6 :crazy: :smirk:

Och jag har inte långt till varken bornholm eller Danmark :D

Senast ändrad:
Sv: Bornholms travbana

Ny rapport:-) Snart är det slut på rapporterande för er som tröttnat för den 18 juli startar de för sista gången i Bornholm och kommer hem till längtande Lind a:-)
Igår vann äntligen min lille vallack och stoet var två. Gick bra lopp bägge. Poängen rasar in, men det ger typiskt nog inte mkt mer pengar än att de betalar sina resor och mat själv.
Men det är kul att får heja på vinnare nån gång istället för at alltid vara sist så man får passa på att njuta så länge de är kvar i Bornholms magra konkurens.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: sorbifolia
·
Trav Måste bara skriva av mig lite då jag inte har någon att bolla tankar och ideer med. Har en 2 årig kallblodtravare som jag har fött upp...
Svar
4
· Visningar
2 666
Senast: anhe
·
J
Trav Jag har lite funderingar kring min 10-åriga varmblodsvalack. Jag har försökt sälja han som ridhäst, men känner att han är lite för...
Svar
3
· Visningar
1 375
Senast: sandrafors
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur