Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag är antagligen dubbelblind, men jag har svårt att hitta info om kriterieauktionen. Vilka dagar, tider? Infracity eller ridhuset på valla?
7 8 9
Svar
160
· Visningar
11 131
Senast: Montéryttare
·
Q
Trav Inom både travet och galoppen kan man på "travsport.se" resp. "galoppsport.se" kolla in hästarnas resultat över åren. Många...
Svar
16
· Visningar
1 272
Senast: Queens Proctor
·
S
Trav Är den nån som kommer att visa sina kallblodiga travare på dessa visningar till hösten?? Har väl planer på att visa upp min men då...
Svar
15
· Visningar
1 069
Senast: anhe
·
Trav Vi har nu anmält vårt tvåårssto till kvallopp för svensk uppfödningslöpng.:eek: Hon debuterade på Jägers i tisdags, och blev tvåa. Har...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: via
·
A
Trav Nu får ni ta och fantisera ihop ert egna Drömlopp. Med 8 hästar. Ni får välja Vilka hästar ni vill. Gamla som unga, döda som levande...
2
Svar
23
· Visningar
2 515
Senast: kalas
·
G
Trav Hej! Jag har inte fullt koll på det dära med tidtagningen när man kör intervaller vill någon berätta hur man räknar ut allt och hur...
Svar
6
· Visningar
3 476
Senast: NinasApache
·
R
Trav På onsdag så är det kvalificeringsdags för de svenska treåringarna! :bump: Startlistor här...klicka. Vad tror ni? Vinner Simb Chaplin...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 766
Senast: Linda.B
·
S
Trav Lade tidigare in frågan i forumet Körning men där var den inte speciellt upskattad:smirk: jag har en bröstsele, och på den...
Svar
17
· Visningar
1 639
Senast: lillsyrran
·
Trav Brukar kika på dagens lunch dubbel eller vad det heter som visas på tv4 varje vardag. Har sett att en del hästar har ljust eller vitt...
Svar
15
· Visningar
2 816
Senast: zilla
·
Trav Hej alla bukare =) Tänke bara höra vilket bett ni använder när ni rider monté och framförallt VARFÖR just det bettet? :smirk:
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: Skaune
·
Trav hur snabbt ställer man en sån iordning. Finns det risk för 2-års start :)
2
Svar
38
· Visningar
2 886
Senast: martha
·
Trav Hur dåligt eller ovanligt är det om en icke inkörd 1,5 åring har överben på insidan av frambenen?Hur påverkar det framtida hållbarhet?
Svar
2
· Visningar
863
Senast: cobweb
·
Trav Öppet brev till Solvalla Har ni något mer att tillägga, så fyll gärna på så kan jag förmedla! "Hej Vi är en snart tvåbarnsfamilj...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Gammeln
·
Trav Jag ska köpa en travsele till min shettisar, och har hittat en beg. Men jag och säljaren undrar över frakten. Vilket sätt blir billigast?
Svar
2
· Visningar
924
Senast: CA
·
N
Trav Vad är det för något? :o Har fattat att kriteriet är för 3-åriga varmblod. :crazy:
Svar
2
· Visningar
788
Senast: *nuthella*
·
Trav Funderar på om ni tycker jag har min för långt upp o spänner den för långt fram? Här kommer några bilder på samma häst o sele vid...
Svar
12
· Visningar
1 060
Senast: giffan
·
B
Trav Är på jakt efter en tung rochard eller liknande. Mitt problem är bara att jag inte riktigt vet vad jag vill ha. Eller jo...det vet jag...
Svar
10
· Visningar
1 513
Senast: Zandrah
·
Trav Kanske ska tråden ligga under grundutbildning, moderator får gärna flytta om den ligger fel. Jag är inbiten ridmänniska, och har...
Svar
5
· Visningar
1 423
Trav utan licens o me avskriven häst, VART kan man hitta d!? Letat överallt o hittar inget...:cry: Vill ju gärna starta min...nån som vet...
2
Svar
31
· Visningar
2 380
Senast: giffan
·
X
Trav Hej, undrar om nån här vet hur man lämpligtvis söker jobb med travhästar i Australien? Nån bra hemsida? Motsvarighet till "Ronden"...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka