Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag måste erkänna att jag är det, säsongsbunden periodare. I början av varje höst vid installningen så är långsamkörning kul...
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: Zandrah
·
Trav Vad GÖR man med travare som bara bara bara galopperar? 3 år tränad sen 2 år ungefär. välmusklad, bra steg, ohalt, hög framaktion...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 893
Senast: kalas
·
M
Trav usch.. på tisdag ska jag till kvinnersta (örebro) å va med i en utbytestävling mellan dom å min skola.. å jag har blivit uttagen å...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: misscocacola
·
Trav Är det egentligen någon större skillnad? Jag har mestadels använt vanligt, men nu fanns det bara 3-delat att få tag på i mindre...
Svar
15
· Visningar
2 845
Senast: Maddu
·
Trav Snabb fråga vart kan jag finna ingångslönen för en hästskötare ?? Eller någon som kan svara ?? /Cetzy
Svar
5
· Visningar
2 622
Senast: Kamomilla
·
Trav vad hände med Lucky Legs? har inte sett loppet, bara att det står "0" på ATG, betyder???
Svar
14
· Visningar
1 277
Senast: Messy
·
E
  • Låst
Trav Hur funkar de där med lärling :confused: ?
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Montéryttare
·
C
Trav Hej! Vore kul att veta hur ni andra har det med era tvååringar. Hur tränar ni och hur långt har ni kommit? Har ni kört premielopp? :p
2
Svar
22
· Visningar
2 057
Senast: Indyhope
·
M
Trav Jag lät ju min licens vila det hära året, men funderar på att öppna upp den för nästa år (start 1 November) Nu är frågan hur mycket...
Svar
11
· Visningar
1 875
Senast: Stairwaytoheaven
·
A
Trav Måste en travare ha ett godkänt travlopp för att kunna få starta monté? Eller kan den kvala in i monté direkt? Ingen koll här inte..
Svar
11
· Visningar
1 146
Senast: giffan
·
Trav Vad ska jag tänka på? jag måste ju kunna kvalgränserna, in och utvägning, utrustning häst och ryttare...vad ska jag kunna mer? Övriga...
Svar
11
· Visningar
1 609
Senast: Djurjouren
·
Trav ...När hon kommer upp i tävlingstempo. Hästen har sprungit på löpband i motlut med en kamra ner i lungorna där man såg att det bildades...
Svar
3
· Visningar
1 449
Senast: movgli
·
R
Trav Genom att ha kontakt med travfolk över hela landet så har jag förstått att travet inte bara har ett fack och fikonspråk, även det är...
2
Svar
21
· Visningar
2 733
Senast: peppios
·
S
Trav Skriver inte kolik eftersom min häst inte visat de klassiska koliksymptomen utan helt enkelt lätt blir förstoppad. I samband med hårdare...
Svar
17
· Visningar
1 880
Senast: somi
·
Trav Pga separation från sitt ex fick min sambo sälja sina travhästar och flytta in till stan. Han slutade då att betala sin tränarlicens. nu...
Svar
7
· Visningar
1 175
Senast: nilema
·
S
Trav var har ni köpt era travhjälmar? helst inte alltför dyr .. men skulle va kul om man kunde beställa med motiv och namn:bow: .. hittar...
Svar
12
· Visningar
6 471
Senast: just_kill_me
·
A
Trav Vad behöver man för utrustning för att börja träna monté? Jag har letat på alla möjliga sajter men inte hittat något billigt begagnat...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Alpin87
·
N
Trav Är det någon skillnad? Har hört att det Ryska travaren ska vara en korsning mellan Orlovtravare och Amerikansk travare. Jag trodde...
Svar
1
· Visningar
1 141
Senast: Trygg
·
Trav Har fullkomligt kärat ner mig i Walsh grimmorna, ska köpa en men har inte kollat ut vilken ännu :love: Någon som vet om Walsh har...
Svar
1
· Visningar
1 035
Senast: martha
·
M
Trav är det nån mer än jag som ska till östersund på torsdag å fredag? tror att det är nån avelspremiering för kallblod lr nåt sånt :smirk...
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: juvelen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025