Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav För att överhuvudtaget få sen en häst på TV så brukar jag rättså ofta titta på travsändningarna som går vid lunch. Riktigt intressant...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Timsetim
·
J
Trav Tycker ni är det rimligt att riskera 1/4 miljon i böter för att använda medicin på sjuka hästar? Min erfarenhet: Har vid ett flertal...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 939
Senast: giffan
·
J
Trav Letade efter "min" tråd om Black Runners skador och comeback... men den försvann visst i "kraschen". Tänkte där skriva att han nu har...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 710
Senast: Montéryttare
·
M
Trav Vad är det för käk man pratade om i TV-referatet från Romme i fredags? Det var i ett kallblodslopp och hästen man pratade om hade...
Svar
7
· Visningar
1 493
Senast: magda bessman
·
Trav I senaste loppet tyckte kusken att jag skulle sätta på en murphybländare då hon bröt lite i kurvorna. Hur fäster man en sådan, den...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: juvelen
·
M
Trav ja, då va de dags för breeders crown på färjestad för 4-åringarna.. vem vinner tror ni? Hingstarna och valackerna 2140 auto 1...
Svar
19
· Visningar
1 551
Senast: Seabrook
·
  • Låst
Trav Jaha..Nu har ju då mina barn (hrm... för inte var det jag:angel: )gått och köpt sig varsin russunge direkt från Lojsta Hed. Snacka om...
2
Svar
27
· Visningar
3 135
Senast: ameo
·
M
Trav Min nya häst slår sig på armbågarna när han går riktigt fort självklart har han armbågs skydd när han går fort och startar.(eller ja han...
Svar
3
· Visningar
1 958
Senast: molle2
·
Trav Är det många här som har "problem" med att era travhästar springer med huvudet i vädret när ni kör? Och på så sätt inte jobbar som de...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 155
Senast: Zandrah
·
Trav ja som rubriken lyder, rids järvsö faksen??
2
Svar
20
· Visningar
2 454
Senast: Monté
·
Trav Vilka har fått ett gratissystem inför helgen i postlådan idag, bumpa isf :bump: Vilka kommer att vinna degen :d I mitt har dom gjort 3...
Svar
8
· Visningar
1 013
Senast: jari
·
K
Trav Men jag började fundera på om det bara är jag som föjer avkommor efter mina ston, och deras avkommor, även om det inte är jag som är...
Svar
7
· Visningar
841
Senast: Konie
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 413
Senast: ghost
·
Trav (Har sökt på forumet men inte hittat något svar..) Är nybörjare inom travet så jag har mängder av frågor, just nu är det dessa jag...
Svar
5
· Visningar
1 553
Senast: Nominous
·
Trav Kanske dags att ta till alla knep som finns för att få ihop till en matlapp...:angel: :D :D Eller är det detta som kallas...
Svar
16
· Visningar
1 100
Senast: Nominous
·
Trav Blair Burgess och Glidemaster är nu ute efter att ta hem det "tredje benet" på Yonkers Raceway. Han vann ju "Hambot" och Kentucky...
Svar
9
· Visningar
1 172
Senast: Takpanna
·
Trav Söker med ljus och lykta efter en ny (eller begagnad) montésadel. JAg har en av billigt märke som jag inte gillar. Ni som har testat...
2
Svar
27
· Visningar
3 945
Senast: Jaba
·
Trav 04:orna har ju en tråd, då måste faktiskt 05:orna oxå det. Vad gör era nu? Är de satta i vagn? Börjat gå fort? etc.
2
Svar
30
· Visningar
2 249
Senast: YaHilweh
·
Trav Vår lokala travklubb ska fixa till en egen liten travgala, skitskoj Jag skulle behöva hjälp med lite annorlunda kategorier att nominera...
Svar
9
· Visningar
866
Senast: nilema
·
N
Trav Hur mycket väger en hästs utrustning, på ett ungefär? Lättridning eller jockeysits? Är det sant att hästen tappar en halv längd per kg...
Svar
10
· Visningar
1 412
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka