Försvunnen tråd

Sv: Försvunnen tråd

Hejja hejja hejja :bump:

Nähepp, det blir ingen galopp... Jag tog den nitlotten i lördags, så du slipper det idag :D

:mad: :mad: hö... galoppkvoten var visst inte fylld!:smirk:
Njaä utrustningsfel var det... förbygeln lossnade! Remmen som går mellan frambenen..
Kusken trodde att han "fick ngt på sig" för det small till innan han hoppade. Och det visade sig vara remmen som slog i knäna och kanske upp i ansiktet, inge vidare, det var 3:e gången gillt för den nu ligger den i soptunnan!

:mad: :mad: hö... galoppkvoten var visst inte fylld!:smirk:
Njaä utrustningsfel var det... förbygeln lossnade! Remmen som går mellan frambenen..
Kusken trodde att han "fick ngt på sig" för det small till innan han hoppade. Och det visade sig vara remmen som slog i knäna och kanske upp i ansiktet, inge vidare, det var 3:e gången gillt för den nu ligger den i soptunnan!

Min var oxå materialfel!!!
Han brännde käken i provstarten och det blev inget bra med min provisoriska lösning... så det blev startgalopp...

Men men... Jag säger bara -Det kommer nya lopp! :p

Igår funkade det! :bow:
Men nu åker vi till kliniken och kollar upp Vä bak, han kan vara lite "knölig" i det första 100-300m när jag värmer. Nu var han det ett helt varv, gick bort när jag körde lite fortare. Sen i loppet kom det i sista sväng när Uffe fick dra lite i honom när Lindberg sänkte farten in i kurvan.

Igår funkade det! :bow:
Men nu åker vi till kliniken och kollar upp Vä bak, han kan vara lite "knölig" i det första 100-300m när jag värmer. Nu var han det ett helt varv, gick bort när jag körde lite fortare. Sen i loppet kom det i sista sväng när Uffe fick dra lite i honom när Lindberg sänkte farten in i kurvan.

Härligt med 25 friska in :D:bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Födda-24
  • Dressyrsnack nummer 18

Omröstningar

Tillbaka