Försvunnen tråd

Sv: Försvunnen tråd

Tackar! :bow:
16.6 och 14-15 ngt sista 500m på den banan, fordrar nogrann genomgång av gamla "skavanker".
Sen måste jag "hålla mig" från att anmäla för tidigt trots bra form:cool:

16.6 och 14-15 ngt sista 500m på den banan, fordrar nogrann genomgång av gamla "skavanker".
Sen måste jag "hålla mig" från att anmäla för tidigt trots bra form:cool:

Det gör du rätt i... Är så många som bara tutar o kör när dom ser resultat ist för att hålla undan och komma ut en vecka senare med en ännu fräschare häst :)

Decemberproppen låg i brevlådan när jag kom hem... som ett "tecken från ovan" kanske:p
Nä det blir till att starta en gång till denna månad om han är fräsch.
Vallacken;)

Decemberproppen låg i brevlådan när jag kom hem... som ett "tecken från ovan" kanske:p
Nä det blir till att starta en gång till denna månad om han är fräsch.
Vallacken;)

Självklart... och så nu av den andra delen av "tecken från ovan"... ta fram proppen, blunda, bläddra lite och peka, och anmäl :D

Blev du så exalterad av vinsten?? ;).
Jo, din kanon gick 1.16.6 som du skriver. Men...han öppnade första 500 på 1.13.0, och sista 500 knatade han på 1.13.5!!:bow:

Vi som fastnade i smeten krummar på nacken och krafsar med hoven! Snyggt jobbat!!

Blev du så exalterad av vinsten?? ;).
Jo, din kanon gick 1.16.6 som du skriver. Men...han öppnade första 500 på 1.13.0, och sista 500 knatade han på 1.13.5!!:bow:

Vi som fastnade i smeten krummar på nacken och krafsar med hoven! Snyggt jobbat!!

Tackar och bugar!
Jag vart så sen uppe i resturangen så jag fick ingen "lapp" den var tom urplockad ifrån anslagstavlan..:mad:

Du kanske hörde till dom som fnissade och pekade åt mig som lät hakarna sitta kvar?:p ;)

I Söndags hade Ponnyklubben klubbtävlingar och en av dom hade slirat till ibland...

Tackar och bugar!
Jag vart så sen uppe i resturangen så jag fick ingen "lapp" den var tom urplockad ifrån anslagstavlan..:mad:

Du kanske hörde till dom som fnissade och pekade åt mig som lät hakarna sitta kvar?:p ;) .

Nej Jari. Jag fnissade och pekade inte åt dina hakar. Jag önskar att min hade haft hakar åxå. Orsaken till min hästs slirande kan du läsa på annan tråd. Nästa gång skall jag inte lyssna på min hovis.

Nej Jari. Jag fnissade och pekade inte åt dina hakar. Jag önskar att min hade haft hakar åxå. Orsaken till min hästs slirande kan du läsa på annan tråd. Nästa gång skall jag inte lyssna på min hovis.

Såg det nyss.. Skojade.
Det var faktiskt en som gjorde det, vet dock inte vem.

Imorgon törs jag skratta... "första" kollen säger rätt så fräsch häst med tanke på dom tiderna på den banan.:smirk:
Ska låna en Scanner och kolla gaffelbandet m,m:eek:

Imorgon törs jag skratta... "första" kollen säger rätt så fräsch häst med tanke på dom tiderna på den banan.:smirk:
Ska låna en Scanner och kolla gaffelbandet m,m:eek:

2:a kollen sa ANMÄL:banana:
Nåja, vi tar det lugnt har hittat några lopp i slutet av månaden:cool:

Hur mycket har han på sig nu? (Ja jag är för lat för att kolla själv:p )

Kom inte hit och vinn över mig nu bara ;)

Snacka om lat:D men du har väl jobbat hårt...
Livs 56 6-4-5 148 550 kr

Nejdå, tror du klarar dig ett tag. Siktar på ett lopp på Valla runt 20:e

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Födda-24
  • Dressyrsnack nummer 18

Omröstningar

Tillbaka