Försvunnen tråd

Sv: Försvunnen tråd

Blir så att jag anmäler till 20:e, loppet den 22:a har företräde för unghästar och då är risken för stor att jag inte kommer med.:confused:

Då hoppas jag att min häst kommer med för då kan jag kolla på din :idea:
Min egen törs jag knappt titta på så det kan ju vara trevligt att följa någon annans häst ett helt lopp :p

Ja och så var jag så snäll att jag ville ge dig glädjen att få skriva ner det här;)

Ha ha, ja där är vi ju inte så ofta så då är det lugnt...:D

Säkerhetsavstånd minst 2m från mig vid staketet:D :p

samma propp? 6:an.

Inte samma propp... så mkt pengar har han inte lyckats håva in på 2 starter varav en dug :o
Hoppas alltså att det är tillräckligt med tid imellan så jag kan titta. Siktar på propp 2 :smirk:

Update: Idag har jag tillsammans med sambon avnjutit en finfin middag på Gävletravets resturang som jag fick som "bonusvinst"!
Först bjöd vi kusken mfl på tårta och beställde repris i nästa start på Måndag!
Avslutade sedan med att "spela in" Kajsa med Oceans Eleven till över 50 ggr + ca 7 i platsodds:bow: :bow:
Snacka om flyt!:banana:
det här blir bara bättre och bättre!

Nu håller jag tummarna ÄNNU MER än förra gången!

Självklart önskar vi en repris på det hela :D :bump:

:cool: Var in och körde ett lätt banjobb igår, återhämtningen var den bästa han någonsin haft!:bow: :bow:
Ser verkligen framemot denna start. Ska bli intressant att se hur han hävdar sig mot detta motstånd. Känner mig inte på ngtvis slagen "på förhand", men har väl inte såndär riktig "segervittring" heller.
Men en skaplig peng ska vi ha om han går felfritt:cool:

Vad diggar du mitt drag, B.lopp monté på en häst med 7500kr i ryggsäcken mot Sokrates Gull 1 223 500 kr:eek:

Vaddå tufft emot ? :rofl: :rofl:

Gissa vem som spelat den i var enda start hittills och missat nu?:mad:

;) :D gardera dig mot ditt dåliga minne genom att lira nu redan!
Jag får alltid "skäll" för att inte talat om på jobbet "hur bra" han är.... men det är ju trav....

1.2 milj i B-lopp är nog rätt "ofarligt"... du vinner lätt!:cool:

Ja.. men när jag med dubbla tyglar, spö och klocka skulle dra ryckhuvan :D gav jag upp haha...

Sen fokuserar jag så stenhårt på ridningen så klockan blir bara distrassion för mig tyvärr...

Nu åker jag strax upp till stallet och lindar in 1/2:a Hästen i BoT sen drar vi!:banana:
Håll nu tummar att han gått framåt med förra loppet i kroppen!
Då kan vi få se en "repris", om han håller sig i trav det vill säga....:angel:

Hejja hejja hejja :bump:

Nähepp, det blir ingen galopp... Jag tog den nitlotten i lördags, så du slipper det idag :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Födda-24
  • Dressyrsnack nummer 18

Omröstningar

Tillbaka