Montébilder

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare brandbollen
  • Startdatum Startdatum
Sv: Montébilder

Passade Mr Drew och senare hans helbror (skitdålig)i ett par månader och han var fantastisk rolig att rida fort med. Omöjlig att få galopp på, bara trav så långt ögat nå¨dde. Otroligt trevlig kille var han oxå. Inte ett dugg förvånande att hans avkommor är bra montehästar.

d va när han stod nere hos torbjörn näslund. hade praktik hos han när ja gick gymnasiet. så skötte om han till o från i 2 år. trevlig häst faktiskt... hur länge har han stått på lillerud? var däruppe för tre år sen på dendära kampen mellan gymnasierna, men då tror ja inte han var där? då stod han väl hos robert bergh om jag inte minns fel...

d va när han stod nere hos torbjörn näslund. hade praktik hos han när ja gick gymnasiet. så skötte om han till o från i 2 år. trevlig häst faktiskt... hur länge har han stått på lillerud? var däruppe för tre år sen på dendära kampen mellan gymnasierna, men då tror ja inte han var där? då stod han väl hos robert bergh om jag inte minns fel...

okej.. han har väl stått på lillerud sen sommaren -04 (?) kanske så alltså ca 2.5 år.. innan vi köpte han så stog han hos erik berglöf:)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
733
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 098
Senast: elendril
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
968
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII