Att bygga upp en unghäst...

Sv: Att bygga upp en unghäst...

Ahhh..... Jag är så jädrans avundsjuk.....:( :( :( Djurjourens hästar simmar..... :( Jag som har 4,5 mil till närmaste bassängbad och där skulle dom ringa efter Polisen om jag ens bara frågade om mina pållar får ta sig en liten simtur... :rofl:
Skämt åsido, vad skönt det måste vara att kunna simma hästarna, snacka om tillgång du har där.
:idea: Undrar vad gubben min sa om jag bad honom offra garaget till förmån till pållarnas bad :rofl:

Jag har rätt långt till mitt sim, tar en timme att köra dit, kan det vara 10 mil enkel resa kanske?

Kör du lagligt då? ;)

Då måste du ju köra i snitt 100 km/h.

Motorväg och 90 väg hela vägen och jag har liten lasbil som man helt lagligt kör 110 med så ja, jag kör lagligt :-)

Liknande trådar

F
Hästvård Har en häst hemma som har haft alla möööjliga skador. Deen har i stortsätt varit skadad ända sen jag lärde känna den. (4år). det är är...
Svar
0
· Visningar
2 364
Senast: Felizia
·
Dressyr Jag valde att lägga tråden under dressyr eftersom det är meningen att det ska bli en dressyrhäst av den här unga damen, om hon lugnar...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 225
  • Låst
Övr. Barn Så är det bara att inse att man är i nästa fas. Dottern ca 2år och 8mån lärde sig för ett par månader sen att klättra ur sängen, för...
Svar
13
· Visningar
1 170
Senast: ny hästägare
·
J
  • Låst
Övr. Barn Ser att lillasyster redan skvallrat... I fredags morse födde jag en liten pojke!!! :banana: Helt otroligt hur man kan älska nån så...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 134
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar