Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Trav Rigmor Palema ska betäckas. Hingsten vi hade i åtanke "frös inne":cry: . Eftersom hon är, snällt sagt skumt stammad behöver jag nya...
2
Svar
20
· Visningar
1 640
Senast: Konie
·
Trav Nu ska jag ställa en kanske självklar fråga för vissa. Ja bara undrar, vad är igentligen skänklarna till för på travbettet? Har även...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: ghost
·
C
Trav Nån som hört talas om denna hingst? Berätta gärna lite vad ni vet om denna hingst. Han har några avkommor vad man kunde se på STC...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: Carolrita
·
Trav Jag har alltid slaggjord när jag kör mina hästar. Ibland har den kommit till användning när det har varit lite för piggt i skinnet. MEN...
2
Svar
27
· Visningar
4 710
Senast: Natasja
·
M
Trav finns det ngn sida för travhingstar i avel, eller sida med länkar, vad de kostar, stam mm....eller finns det ngn hingstkatalog för dem...
Svar
2
· Visningar
2 425
Senast: tinafinis
·
Trav Hoppas moderatorn tillåter att jag gör en liten lyckotråd! Sitter nämligen just nu och väntar på att min nya montésadel som jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 137
Senast: murran
·
A
Trav Vad tror ni krävs för att man skall få betalt på auktionen! Jag har sett att det är en urvalsauktion, betyder det att kommer man med så...
Svar
7
· Visningar
2 350
Senast: Nafayette
·
Trav Vad är det för norsk snygging? Verkar i avel? Framgångsrik på banan? *nyfiken*
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Zuzzi
·
Trav Är lite nyfiken på vad ni tycker om denna hingst? Exteriör? Tävlingsresultat? Någon som tänkt betäcka med han? Ja, säg vad ni tror...
Svar
2
· Visningar
1 578
Senast: anhe
·
Trav Vi har en plats bokad hos Ken Warkentin (ej betald än) och ett annat sto kommer förmodligen att gå till Global Glide. (Där blir det...
Svar
12
· Visningar
2 426
Senast: Indyhope
·
K
Trav Har ett dilemma som jag funderat på länge... Tänkte höra era åsikter så jag kan bestämma mej nån gång... Min absoluta favorit har haft...
Svar
13
· Visningar
1 469
Trav Skulle behöva lite råd till en av mina. Har en 5-åring som ger mig gråa hår, han har vilja så det räcker och blir över men travar...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 232
Senast: His Majesty
·
C
Trav å jag skulle såååå gärna vilja ha lite bilder å fakta om honom:D är det mjöligt:D
Svar
1
· Visningar
805
Senast: oki
·
A
Trav Hej. jag är en tjej som ska skriva en bokserie om ett stall där man föder upp monté-hästar.Därför behöver jag lite mer kött på benen när...
Svar
1
· Visningar
4 000
Senast: misscocacola
·
K
Trav Bakgrunden är denna: länk till Timo Nurmos hemsida, klicka. Timo skriver där att avelshingstarna marknadsförs med olika mått i...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Snazzy_Millie
·
D
Trav Är det nån som har en sån? Såg en checkrem i vinröd/vit.. så J*vla snygg. Skulle vara kul och veta om det finns hela selar i den...
Svar
9
· Visningar
1 102
Senast: Rigolette
·
Trav Vad anser ni vara viktigt i travaveln? Vad vill ni ha kvar i travarna och vad vill ni avla bort? Vad har ni för krav o kriterier när ni...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 127
Senast: gulan
·
Trav hur tar man reda på vad som är medel för varje årgång? vill se om vårat sto har högt eller lågt nämligen.. det är lite intressant :idea:
Svar
14
· Visningar
1 228
Senast: solros
·
J
Trav då jag är riktigt dålig på allt inom travavel så skulle jag behöva hjälp med val av hingst till detta sto. vi köpte henne som ridhäst...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: Snazzy_Millie
·
D
Trav Mkt intressant och tänkvärda åsikter + att man får sig ett par goda skratt.. Läs den...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: via
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka