Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Halloj, jag tänkte bara kolla, finns det kallblodsmonté, det gör det inte väl? Varför finns inte det? Det tycker jag verkar värsta skoj...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Tovig
·
L
Trav Hejsan, jag skulle vilja ha lite svar på vissa saker och tips, då jag antaligen kommer skaffa mig en travare, har skrivit trådar innan...
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: Montéryttare
·
P
Trav Hur är det med stamtavlor och så? Kan man söka på internet om föreldrarna? Har ett sto som heter Bonneville flats 96-4533 F...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: solros
·
Trav Och såg något som jag inte kan minnas att jag sett. Vad är en Bettringsrem och hur används en sån? Det är tydligen nåt som kräver...
Svar
3
· Visningar
857
·
Trav Ja vad tycker ni om detta, ligger det på tränarens ansvar eller inte?? http://www.aftonbladet.se/vss/trav365/story/0,2789,1020352,00.html
Svar
3
· Visningar
899
Senast: gulan
·
Z
Trav Det är inte ofta jag spelar på trav, men då jag gör det streckar jag alltid för B Goop och E Adielsson. De vinner ju nästan jämt. Har...
Svar
5
· Visningar
1 116
·
M
Trav halmstad på måndag??? jag har en häst som ska starta där det är första gången jag startar en häst i travet Jag är så nervös ...
Svar
3
· Visningar
707
Senast: PÄMMI
·
Trav Jag vill veta allt om Maltatravet. Berätta!!!!Nån som varit där och jobbat?
Svar
1
· Visningar
984
Senast: Taxi mamman
·
A
Trav Hej! Vad har ni på er när ni tränar? Kanske låter som en hel sjuk fråga men jag har noll kunskap om trav.. nyfiken*
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: Nebraska
·
Trav Vad betyder det? finns det fler siiffror och har nån en länk till info?
Svar
3
· Visningar
1 493
Senast: PÄMMI
·
Trav Nu har jag tröttnat på mina dåliga träningsförhållanden. Ridträning går bra. Finns hur mycket skog som helst att traska omkring i och...
Svar
2
· Visningar
1 089
Trav jag undrar hur man ska göra om man vinner ett travlopp.. Jag vet ju att i de större loppen ska man vända upp och köra till vinnarcirkeln...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: psychoflum
·
L
Trav Fick min nya häst igår, visste knappt nånting om henne men jag trodde att det bara var att starta på:D Hehe den tanken ligger nog rätt...
Svar
10
· Visningar
2 112
Senast: oki
·
Trav Hello! Jag hade inte en aning om att det var vanligt att man prutar inom travavelen på hingstarna. Är det det? Kan någon tipsa en...
Svar
14
· Visningar
1 399
N
Trav När man kör tex. rakbanejobb med sin häst. Första intervallen ska väl köras rätt lugnt? Men om man kör tex 6 intervaller, den sista ska...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: oki
·
Trav Har ni sett bilden i vinternumret på jaggens blodiga bakdel? Jag undrar om de finns fler bilder som ni kanske kan lägga in här? Vad...
2
Svar
37
· Visningar
3 997
Senast: dolphinsmile
·
Trav En häst som inte har startat på 8 månader måste ju kvala om. Måste hästen kvala om i både sulky och monté för att kunna starta i båda...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Skaune
·
Trav Är det någon som har erfarenhet av psyket hos Scarlet Knights avkommor? Jag vill gärna veta både hur de är i stallet och för vagn.
Svar
1
· Visningar
1 154
J
Trav http://http://www.hastvasteras.se./Fredag103.htm Förmodligen mkt intressant med Stig H och Ekfalk! Åker "mitt på dagen" hemifrån ngn...
Svar
17
· Visningar
1 165
Senast: Nafayette
·
Trav Mr pine Chip, Adams Hall och Global Glide passade inte i smaken åt Avelsvärderingen...:mad: :mad: AM
Svar
19
· Visningar
1 494
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka