Travfolk!!

Sv: Travfolk!!

Kl

Sjuka gubbar ska inte lämnas ensamma med vinterTravrond..nä.

Medans jag mockar stall så bokar gubben Clipper till Mr Pine Chip..:D
FAst hemma hos oss får min gubbe också bestämma..litegrann.

Så vad tror ni?? Vad kan Clipper Queen och Mr Pine Chip få ihop??
AM

Kl

Sjuka gubbar ska inte lämnas ensamma med vinterTravrond..nä.

Medans jag mockar stall så bokar gubben Clipper till Mr Pine Chip..:D
FAst hemma hos oss får min gubbe också bestämma..litegrann.

Så vad tror ni?? Vad kan Clipper Queen och Mr Pine Chip få ihop??
AM

Oh, jag har också bokat honom i år. :)

Jag drömmer om Viking Kronos.. men där kommer jag få drömma resten av livet, om jag inte vinner på lotto eller så. :(

Välkomna till Skaraborg :D om ni ska till stationen dvs ;)

Tänkte ta en titt på honom på Axevalla i februari (:eek: totalt glömt datum) för o se vad det är för en kuse :)

Välkomna till Skaraborg :D om ni ska till stationen dvs ;)

Tänkte ta en titt på honom på Axevalla i februari (:eek: totalt glömt datum) för o se vad det är för en kuse :)

Nja, vi ska seminera på närmare håll.

Hittade datum för hingstdagen på Axevalla - den 16 februari:

http://www.axevalla.se/article.php?articleID=5167

Följande hingstar är med: Civil Action, Fast Photo, Finish, Gidde Palema, Global Glide (intressant!!), Mr Pine Chip (intressant!!), Muscle Memory (intressant!!), Rotation och Steinlager.

Senast ändrad:

ja själv skulle jag vilja ha ett föl efter speedy somolli men efter som det inte går:( så tycker jag att express lavec är intressant, stam och pris mässigt och han verkar vara en underbar individ.
varenne ja han talar ju för sig själv på tävlings banan som far ja det får vi snart se, men jag har tyvärr inte den plånboken.
har redan en 2-års märr e. expressen en vass svettfuxad stor dam:smirk:

kolla in på blodbanken så får du kanske ett hum om det passar.

Kära travvän. Ditt inlägg verkar vara behäftat med fördommar mot franska hingstar. Vad jag vet så lär de vara två (hingst + sto) för att det skall bli ett föl, eller hur? Varför får alltid hingsten skulden??

Hälsningar bulwark som gillar franska hästar.:love:

Gillar oxå franska hingstar och hade jag inte haft en själv som
vi ska ta på våra egna ston så hade jag nog valt Gros Grain

Nu har vi bestämt oss för att betäcka ett av våra ston med vår egen hingst: Zelda ska betäckas med Bundle Of Muscle. Eventuellt tar vi honom till Delilah Kemp också.

Skulle inte ni premiera honom i mars?

Enda anledningen till att göra det, är att då finns fortfarande chansen att någon gång i framtiden, om han visar sig förärva sig väl, kunna höja avelsbokstaven. I dagsläget, och för de avkommor som eventuellt tillverkas nu, har det ingen betydelse. Det kostar en del pengar, och eftersom ingen har hört av sig och varit intresserade av honom, lägger vi inte de pengarna.

Liknande trådar

Trav Ska vi ha en liten gissningslek! Hur många ston kommer hingstarna att betäcka 2008 i Sverige? Nedan är fjolårets hingstar med siffror...
Svar
3
· Visningar
1 658
Senast: Natasja
·
Trav Här är listan över antal betäckta ston 2007. Någon mer än jag som är förvånad - Rotation fem (5) ston!? Är det något som jag har missat...
Svar
8
· Visningar
2 271
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden