Hallå montéryttare!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare GallantSpecial
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hallå montéryttare!

travfolk å ridfolk är en tuff kombination. är man dock öppen å har respekt för varandra utan att nedvärdera så kan det fungera bättre... men det finns ju western folk som man kan vilja dräpa ibland.. min syster är bla ihop med en sådan.. å vi har verkligen inte samma åsikter. han har inte täcken på sina, avmaskar inte för han anser att människan förstört hästen genom att göra det. Vill inte tänka på hur mkt mask hans pållar har i magen .. huvaligen :(

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 942
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 974
Senast: a1agnlju
·
B
Hästhantering Kakse inte så mycket hästhanterings som avses, men hittade ingen bättre plast. Efter 30 i hästvärlden har jag o en av hästägarna i mitt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
12 203
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 018
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka