Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Titta vilken bra grej! Sådana där skulle jag vilja ha... Någon som vet om/vart man kan få tag på? Bild: stallkenny.com
2
Svar
38
· Visningar
3 169
Senast: martha
·
Trav Ni som är bra på sånt här, Om stoets farfar är samma som hingstens pappa, är det dåligt? Det blev hög inavelskoefficient på den jag...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: martha
·
B
Trav Jag bara undrar: Har inte ekipagekontrollanten till uppgift att kolla ekipagen innan dom åker in på banan? Hur kan det vara möjligt...
Svar
19
· Visningar
2 133
Senast: missdragon
·
Trav Jag har svansgaffel på några av mina hästar i lopp. En har aldrig slagit i vagn men kan ibland slå med svansen när han inte får göra...
Svar
10
· Visningar
4 773
Senast: j_m_b
·
Trav finns det montélopp för "noll-kr"-hästar ?
Svar
4
· Visningar
1 459
Senast: missdragon
·
Z
Trav Det står en häst bredvid vårt stall, och jag undrar vilken häst det är, eftersom den inte ser ut att må så bra. Den har ett...
2
Svar
34
· Visningar
3 093
Senast: Lazio
·
Trav Har varit och köpt en sulky och en travsele till shettis, men selen är inte helt komplett, utan jag behöver lite delar. Det som finns...
Svar
11
· Visningar
1 610
Senast: trav
·
K
Trav Har en sett annons på en remsele omgjord till QH. Funderar nu om det kan bli bra/ hållbart?
Svar
10
· Visningar
1 311
Senast: Konie
·
Trav Era erfarenheter storleksmässigt med deras avkommor?
Svar
14
· Visningar
1 344
Senast: jari
·
B
Trav i sista minuten så har jag fått ett erbjudande att betäcka mitt sto (e. Fjeldar u. Myllarfjella-Myllargutten) med Lome Kongen ... vad...
Svar
4
· Visningar
1 787
·
M
Trav Jag har en liten fråga till alla stamkunniga! En vän till mig ska titta på några travare (varmblod) och frågade mig lite om vilka...
Svar
19
· Visningar
1 979
·
G
Trav Hei. Har to varmblodssto som jeg gjerne vil bedekke til våren. Men siden jeg kun har erfaring med halvblods og ikke er kjent med trav...
Svar
6
· Visningar
1 176
·
N
Trav Vad har ni att säga om årets Elitlopp?
2
Svar
38
· Visningar
2 953
Senast: BitterAss
·
D
Trav Nu behöver jag er hjälp! Jag vet inte hur jag ska göra med pållen som ligger i min hästs mage.. Vad är bäst? Att hitta en delägare...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: cämela
·
R
Trav tror att det heter så. ett helt nät som går från öronen och ner över nosen. nån som vet vart man kan få tag på ett sådant??
Svar
3
· Visningar
849
Senast: tinafinis
·
Trav Jag har en häst som har dålig hovkvalitet. Och om hon ska tävla barfota kan plastning vara ett måste-Hur går det till och fungerar rent...
Svar
16
· Visningar
4 318
·
Trav Jag har precis köpt en beg travsele, och funderar nu på vad det är för märke. Någon som vet? :confused: På spännerna står det...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: DarkInNight
·
P
Trav Är det någon här som vet hur man hittar resultat från gamla ponnytravare? Skulle vilja veta hur det gick för min gamling när han...
Svar
14
· Visningar
1 190
Senast: mamma++
·
A
Trav Mitt kallblod var travtränad tills hon var 7 år (utan start) stod i en hage i 4 år, jag köpte henne och red igång henne. Vi har ridit...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 899
Senast: allroundhästarna
·
Trav Vem vill ni se som ny ordförande i ATG nu när Dockered avgår? Jag drömmer om en kvinna eller man med bakgrund i travsporten...
Svar
18
· Visningar
1 362

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka