Info om häst

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Zweetd
  • Startdatum Startdatum
Sv: Info om häst

nej man kan bara söka på registreringsnr. se mitt tidigare inlägg

Jag kan inte söka på STC via frysmärkningen. Men jag brukar söka frysmärkningen via google (t.ex. våran egna häst: S15039) så får man upp träffar och alltid uppgifter från STC om det finns någon häst med den frysmärkningen.

Bäst är det då om man skriver "S15039" och sedan söker på Svenska Sidor

Varför har en del hästar S:et innan numret o en del efter? Har de med vilket årtionde dom e födda???

En liten undran bara.

jag har en 23 årig häst som är frysmärkt och som finns med i travregistret

haha provade söka på google jag på min hästs nr & svenska sidor..fick upp massa strävhåriga taxar jag! :D

Om S står före siffrorna om hästen är född före -00. Står S efter är hästen född efter -00. *tror*

Men visst finns det väl krav på det? Jag har hört att man måste ha alla uppgifter på det klara!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! jag har en häst leasad för avel, som är oförsäkrad. Jag skulle vilja försäkra iaf en grundförsäkring för enbart akutvård. Är det...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 524
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 783
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 792
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar