Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det bara inte hade varit en valack, så hade den blivit finfin i avel.
Jag är inte ute efter att bränna broar, och jag hoppas verkligen jag har fel, men jag kan inte se att det kommer att fungera att ha denne häst som travare helt enkelt. Oavsett åtgärd. har du tur hinner du göra 2-3 starter innan det går åt pipan igen.....
Vi får hoppas att han är riktigt bra i de starterna då
Ang att du får tag i andra sortens halthet. Det kan bero på att det gått för långt? Om man sliter sönder ett ben så det gör obeksrivligt ont så tvingas ju hästen att byta avlastningssida.
såna hästar träffar jag oxå ofta, när man lagar mer och mer så kommer man ju så småningom till ursprungshältan och det är den jag menar är höger bak-vänster fram.
Roterade halskotor får man av att ha ett svagt bakben, det blir så när hästen ska balansera om sin kropp. Om man nu ska prata roterade halskotor, det är fysiskt omöjligt att rotera halskotor. Däremot kan de ha låsningar som förhindrar normal rotation åt ena hållet.
Fast om vi pratar sula på en fot i samma mening som start så är man ute och cyklar tycker jag. Först kör man/rider/simmar i långsamma tempo typ skritt i ett halvår eller så, sen börjar man träna fart.
Man startar inte med snedbalans, inte om man är rädd om sin häst i varje fall.
Det kan jag oxå tänka mig. Det finns vissa saker som denne man är oerhört duktig på men ibland kan det gå väldans fort, och som jag även sagt till "morgan" () så ska man då verkligen passa sig för det han utgers för att kunna ang. rygg, för dääär är han helt ute och cyklar och han rör inte mina hästars rygg iaf..
Vad gör han med ryggarna? Hade tänkt åka dit med mitt sto som har rygproblem, men nu blir jag fundersam?