Gaffelband!!

Sv: Gaffelband!!

Kanske är det samma men att vettarna använder olika ord, jag behandlade ju "min" för några år sen och då var det "nytt"...samma sorts celler som det är i urinblåsan förklarades det och urinblåsan är ju töjbar som de flesta vet :D

*knapplån*

Det är Åsa Frykman som är veterinären och hon sprutar med något likande det martha pratar om. Om det är stamceller eller A-celler eller vad det heter vet jag inte men det fungerar bra. Så som jag har förstått så får hon inte berätta exakt vad det är enligt kontraktet hon har skrivit på för att få använda preparatet.

En vi hade för att par år sedan testades allt på, inget fungerade. Så vid 8 års ålder, med ca. 500 000 :- på kontot, blev han rid & sällskapshäst. Det var bland det bästa jag gjort, både för min, hans och den nya ägarens skull. Han funkar jättebra till skogsmulle ridning och tjejen älskar honom högt, och han håller till det, men inte något lopp. Hans halvbror har exakt samma problem med gaffelbanden, så man undrar ju hur hög arvbarheten är..... Någon?

Katarina Fischerström på Bergsåker utför också stamcellsbehandling om jag inte fått fel uppgifter.

Men vad heter hon och var är hon veterinär?(för hon måste väl vara veterinär:confused:o då kan hon väl inte vara "hemlig")Måste vara svårt att få kunder då:angel:

Nej alltså hon är inte hemlig, det är bara jag som inte vet vad hon heter. Men däremot så vill hon inte berätta för någon vad hon sprutar med. Och det är klart hon tjänar på det! Folk åker ju dit när ingen annan kan/gör det, i alla fall vad vi vet..

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 776
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
870
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka