Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning jag har en 5 åring som skall kvalas in till Falsterbo i sommar o jag undrar hur reglerna är nu? Dessutom har jag läst/hört att dessa ev...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 769
Senast: pollan
·
P
Hoppning Min häst har fyra broddar på varje sko nu när det är vinter och nu så har han tappat två stycken på ena skon men kan man hoppa ändå...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: johannaaaa
·
B
Hoppning har fått en knivig fråga ang att longera hästen för att värma upp, har kollat TR (i dressyren får man ju) men i hoppningen står det om...
2
Svar
22
· Visningar
3 265
Senast: milena-sx
·
S
Hoppning Jag har börjar träna lite hoppning med min d-ponny. Hon bedömmer avståndet bra i traven men i galoppen blir det avbrutna bommar :rofl...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: Binobus
·
Hoppning Jag funderar på att börja hoppträna för tränare. Har inte hoppat så mycket, varken med nuvarande hästen eller annars heller. Har hästen...
Svar
10
· Visningar
1 486
Senast: Binobus
·
T
Hoppning Jag behöver hjälp med en häst jag har i skolan. Det är ett litet fullblodsto av den känsligare typen. Jag älskar verkligen den hästen...
Svar
13
· Visningar
1 350
Senast: flashlight
·
A
Hoppning Jag har ett snart 14-årigt sto som har mycket bestämda åsikter kring saker och ting. Hon kan bli väldigt tung i handen och liksom...
Svar
17
· Visningar
1 271
Senast: Angely
·
S
Hoppning Hej Vill köpa häst och börja tävla igen. Tänkte köpa unghäst. Men hur ska jag gå till väga för att hitta ett riktigt bra hopp ämne. Har...
Svar
7
· Visningar
1 395
Senast: LenaH
·
I
Hoppning Ska på 2dagars hoppkurs i helgen med min 04a. Men jag kan inte bestämma mig för vilket bett jag ska rida henne på. Rider antingen på...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: iiddaa
·
R
  • Låst
Hoppning det finns säkert redan en sån här tråd, men jag tror att alla skulle tycka det var kul om alla la in bilder på sig när de hoppar, då...
Svar
8
· Visningar
2 055
Senast: LenaH
·
M
Hoppning Jag har fått höra att jag har dålig skänkel i min hoppsits!? tänke jag höra med er bukare vad tycker ni? är den dålig så att jag behöver...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 684
Senast: Mahogney
·
W
Hoppning Lite intressant de här, hur folk gör olika och vad folk anser vara nödvändigt osv... Så, hur sköts era hopphästar dagligen? Och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 837
Senast: Penfold
·
K
Hoppning Har en kompis som hade tränat sin häst igenom att skritthoppa. Vad kan det vara bra för? Känns bara som att det ska ta på hästarna på...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 596
Senast: Punkity
·
Hoppning Jag har rätt nyligen köpt ett sto. Tanken är att betäcka henne så fort jag får möjlighet. Jag har ju genom åren sett en del hingstar som...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: kopparberg
·
Hoppning visst får man starta en 14årig häst i avd b:confused: startar man först 1m som vanligt och sedan 110 som avd b jag läste igenom tr...
2
Svar
31
· Visningar
2 261
Senast: Idasagare
·
M
Hoppning Är det någon som har dom här skydden? http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/316...
2
Svar
24
· Visningar
2 002
Senast: Mettis
·
Hoppning Jag tränar ett ekipage i dressyr (OBS på grund av tidigare påhopp säger jag, jag är inte TRÄNARE utan tränar 1 ekipage) Hästen och...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: fnykis
·
R
Hoppning men brors b-ponny är mycket hoppglad och pigg. men hennes hoppsprång är inte lika posetiva* hon hoppar aldrig prefekt utan det ska...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: hoppstrumpan
·
I
Hoppning Ni som köpt häst nyligen, berätta gärna lite om er häst, tävl resultat, ambitioner mm, bilder, och hur mkt ni fick betala. Köpte ni...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 237
Senast: ultrakhatt
·
B
Hoppning hej jag är en tjej på snart 14år jag ska snart köpa en storhäst men jag vet inte vilken ras :confused: jag ska ju rida in mej på den och...
Svar
14
· Visningar
1 867
Senast: MissOnly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka