Dålig sits?

Sv: Dålig sits?

Jag tycker att det ser bra ut förutom att du kollar ner på en av bilderna..

Har ingen film som jag kan visa... Men ska be någon filma nästa gång jag hoppar... =)

inget påhopp men skulle bara vilja veta hur du menar att hon ska komma längre fram? Känner att kommer hon längre fram blir hon ju liggande på halsen och det är ju det sista man vill i sin sits.

Ska jag kommentera nått skulle jag vilja att du kom upp lite att du höjde överlivet så att du kan dra en linje typ från axel, knä och tå

menar att skänkeln skulle kunna komma en aning längre fram, men de är bara min åsikt. Bara för att man flyttar fram skänkeln behöver inte det betyda att överlivet måste ligga ner.

om du lägger in en film så blir det LÄÄTTARE? ;)

jag kan kanske tycka att du borde korta ett par hål på dina läder så att du kommer upp mer och inte bara lägger dig på hästen , på det sättet så blir skänkeln bättre :D:D:D:D lycka till , himmla sör ponny :D

hehe kan inter ha kortare läder eftersom dom redan är så pass korta liksom kan inte riktigt rida ordentligt då...
sen är de en stor häst :P
och bilden där ja har svart t-shirt är hästen 182 i manken :P

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Esmeralda
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
290
Senast: sthu
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka