Falsterbo Svandinavian open kvalregler i år

Sv: Falsterbo Svandinavian open kvalregler i år

Får se, har två 7 åringar, den ena är tänkt att den ska gå 1.40 i år, har gått 1.30 lekande lätt förra året. Men får se om han hinner kvala och om jag hinner rida så många elit tävlingar som behövs. Min andra 7 åring är inte redo för sånt än, han är väldigt sent tagen.

Sen har ju Stuteriet en 7 åring också så vi får se om man åker till någon elit tävling med dem om inte deras hinner säljas.

jaha kul, det är ju inte lätt att ta sig dit. ganska tufft, med tanke på att man måste göra dubbel nollor. men lycka till :D

Ja det är tufft, tror tyvärr inte jag hinner rida så många elit tävlingar ändå. Har 4 & 5 åringar också som ska kvala till årgångs championat. Har blivit lite väl många hästar nu

ja det blir ju helt olika tävlingar för alla, svårt att hinna.

nej jag har bara en? tror jag :p

Eftersom det är så många som ska kvala kan vi ju starta en tråd på hoppgnägg dör vi kan följa varandra genom kvalen mm eftersom denna tråden handlar om regler.

låter bra, gör du det eller? :bow::p

haha min häst gjorde sin 3:dje (?) tävling inne på Falsterbo och var absolut inte alls klar för det. nej jag red den ej, har presis köpt den.

haha okej, men då måste han ju ha statt klockrena nollar på dom två första tävlingarna? ;) Vem red då?

ja han kvalade på första försöken :) PM:ar om det.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 🌺Nu skriver jag helt öppet om mig även om det är ett starkt ämne. Fast många drabbas eller är, varit anhörig. Men det finns häst i...
Svar
0
· Visningar
848
Senast: blommma
·
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 752
Senast: svea
·
Katthälsa Kan börja med att vet har kollat kissen men inte har några förslag (inriktad på produktionsdjur bör tilläggas) Andra gången min katt...
Svar
6
· Visningar
1 272
Senast: vinkelina
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 803
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar