Falsterbo Svandinavian open kvalregler i år

Sv: Falsterbo Svandinavian open kvalregler i år

E. Cagancho-Steves Friend. Kommer dock att ridas av proffs.

Vad kul :) Vem kommer rida?

Min egen är ett sto e.Elmshorn-Zadok-Nimmerdor-Marco Polo

Stuteriets.

Sto F2002 Haft föl. e.Robin Z-Zamiro Z
ValF2003 eIrco Marco-Zamiro Z Halv bror med ovan.

haha jag ska ju också försöka ta segern bland 6 åringarna :D

en sak jag tänkte på. det står ju att 6 åringarna ska ha en nolla i 120 också. fick den göras 2007 eller måste man göra en ny 2008 ?

Altså ärligt talat fattar jag ingenting av proppen men men haha

haha men akta min är snabb ;) kommer O rida den iår med?

Fasen vad alla ska sno min redan tagna seger :p ärligt så har jag inte så stor koll på det, men det är ju inget svårt går de nolla i 130 gör de någ det i 120 med :p

haha okej, får se om jag ens har kvar min har nu fått ett himla bra bud som jag inte tror jag kan motstå..

haha ja du lär inte bli ensam. dock är min häst jättespänd och livrädd i falsterbo men det är en annan femma :D fast nu har han ju redan vart där så då går det väl bättre (:

Nej jag är ju inte det ;) Okej, min brydde sig inte alls,det var som vilken tävling som helst. Dock när vi kom hem och tävlade på vårna hemmabana och då var han livrädd :smirk: Red du där förra året asså?

Knapp

Nu på tal om kval till Falsterbo, Hur kvalar 7 & 8 åringarna in är de vinster i vissa tävlingar. Någon som vet?

Knapp

Nu på tal om kval till Falsterbo, Hur kvalar 7 & 8 åringarna in är de vinster i vissa tävlingar. Någon som vet?

Tror de är två felfria i 140 för 7 åringar om jag kommer ihåg rätt eller så var de två placeringar

Kvalifikationskrav:
Kvalifikation skall ske under år 2007 på elit tävlingar i Sverige, eller på av arrangören godkända tävlingsplatser utomlands samt enligt följande:

7-åringar:
3 felfria lägst 1.40 klasser i bed A:0, bed A:1a, bed A:1 c,
bed A:1 d både grundomgång och omhoppning gjorda under 2007 på elittävling eller internationell tävling, lägst 3-stjärnig. Kvalifikation kan inte ske i ackumulator

8-åringar:
3 felfria lägst 1.45 klasser i bed A:0, bed A:1a, bed A:1 c, bed A:1 d både grundomgång och omhoppning gjorda under 2007 på elittävling eller internationell tävling, lägst 3-stjärning. Kvalifikation kan inte ske i ackumulatorhoppning.
alltså ganska tufft, men man ser ju också vilka som är med.

Men man måste inte ha kval papper till 7 & 8 åringarna eller?

Nej, man skickar in en vanlig anmälingsblankett till falsterbo horse show och anger vart man har kvalat osv.och sedan registreran man som man gör med alla kvalade. men du behöver allts inte skicka efter kval papper.

har du någon 7-8 åring som du vill kvala? :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 🌺Nu skriver jag helt öppet om mig även om det är ett starkt ämne. Fast många drabbas eller är, varit anhörig. Men det finns häst i...
Svar
0
· Visningar
848
Senast: blommma
·
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 752
Senast: svea
·
Katthälsa Kan börja med att vet har kollat kissen men inte har några förslag (inriktad på produktionsdjur bör tilläggas) Andra gången min katt...
Svar
6
· Visningar
1 272
Senast: vinkelina
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 803
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar