Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
1 478
Senast: Happimess
·
M
Hoppning Hej Min kompis har en sommar häst ett russ!! :bump: nu behöver hon råd om hoppning :confused: Hon vägrar eller går över dom även om...
Svar
5
· Visningar
1 842
Senast: Domaren
·
M
Hoppning Hej jag har en fråga :bump: Hur gammal måste en häst va för att få tävla :confused: Min kommpis häst är 3,5 år får han tävla...
Svar
6
· Visningar
2 190
Senast: Splittan
·
W
Hoppning de 4 bästa lagen går vidare till finalen.. så mycket kan jag.. men vilka e det dom möter?? jag har uppfattat det som att det är typ 16...
Svar
1
· Visningar
1 774
Senast: trazel
·
Hoppning men..jag är lite smått efter här..är det alldeles helt nya regler för hoppning som gäller nu? det som jag lärde mig för ett eller två år...
Svar
8
· Visningar
1 905
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Hoppning tavling-ML-1351820-ML-
Svar
0
· Visningar
1 821
Senast: Speedster
·
M
Hoppning gnagg-ML-1350644-ML-
Svar
0
· Visningar
1 886
Senast: MIRABELLE
·
J
Hoppning Hur gick det?? Vilka vann? Finns det några resultat på internet? 2
Svar
31
· Visningar
4 189
Senast: Melle
·
T
Hoppning gnagg-ML-1348963-ML-
Svar
0
· Visningar
1 768
Senast: Tomaten
·
M
Hoppning Jag är ingen hoppryttare precis, utan det är mer dressyren som är min grej. Men nu ska jag ut och tävla lite som klasser med en arab som...
Svar
11
· Visningar
2 522
Senast: Fiorano
·
Hoppning Hej. synd att d gick mindre bra för svenska hopplaget igår. men malin ligge rju hyfsat till in för finalen imorron som direktsänds på...
Svar
12
· Visningar
2 492
Senast: Butterfly
·
B
Hoppning Jag har bara en liten undriing: Är det tillåtet att tävla med kandar i alla hoppklasser eller är det bara i de lite högre?
Svar
5
· Visningar
3 156
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka