Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Ja undrar, är det så att 5-åriga ponnyer inte får tävla i Avd A även fast dom har nollat två gr i Avd B? JA har en foderponny som är...
Svar
7
· Visningar
1 660
Senast: **BORTTAGEN**
·
E
Hoppning \"Flippan bettet\" utrustning-ML-1420526-ML-
Svar
0
· Visningar
1 348
Senast: Estelle
·
L
Hoppning Startas avd A eller B först?
Svar
1
· Visningar
1 240
Senast: walkman
·
Hoppning Syrran ska tävla nästa helg (för första gången på evigheter) och då vi bara har ett TR från tidig stenålder undrar jag om man måste ha...
Svar
11
· Visningar
1 923
Senast: Cyllene
·
C
Hoppning Det här är kanske en självklar fråga men jag glömmer alltid bort svaret. Vad är det för galopp å trav avstånd mellan hinder och bommar...
Svar
3
· Visningar
1 485
Senast: älgen
·
E
Hoppning Det här med avståndsbedöming är så himla svårt ! jag sitter och smyg"plockar" i henne utan att tänka på det och lixom försöker måtta in...
Svar
8
· Visningar
1 810
Senast: Splittan
·
M
Hoppning :bump:Är det någon som vet vilka regler som gäller i hoppning, alltså jag är 20år och har en maxad C-ponny.en kompis åt mig berättade...
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: Maddizz
·
S
Hoppning Ja har en liten fråga.. Gäller uppklassning till Avd A ponnyn eller ekipaget, och måste man ha med sig nånting till tävlingsplatsen som...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: StarEmma
·
S
Hoppning vad heter t\'vlingen där man höjer hindren och ser vem som hoppar högst? sett på eurosport en gång och det va kul!
Svar
12
· Visningar
1 979
Senast: Janni
·
T
Hoppning gnagg-ML-1400347-ML-
Svar
0
· Visningar
1 337
Senast: Tomaten
·
S
Hoppning Jag tycker det är kul att hoppa, (men hoppar max 70 cm på bana, har någon gång provat ett enstaka hinder på ca 80 cm). Det spelar ingen...
Svar
11
· Visningar
2 140
Senast: Janni
·
  • Låst
Hoppning jag ska ev. tävla i hoppning i vår, med en c-ponny. behöver tips vad jag behövertänka på. :banana:
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Snuffsan
·
P
Hoppning Läste tråden av Gunvor och alla inlägg. Man kan konstarera att många sett dålig ridning och mkt användane av spö mm på tävlingar och då...
Svar
10
· Visningar
2 166
Senast: veronican
·
Hoppning Jag vet att distrikten har olika regler men är det någon som vet... Vi rider fyra, en junior i div. II. Är det tillåtet att låta...
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: trazel
·
R
Svar
0
· Visningar
1 436
Senast: Rianimare
·
S
Hoppning Hur länge är ponnyn ungponny, och om man har nollat två Lc tex 2003 och startar i vanliga avdelningen, måste man nolla två Lc igen då år...
Svar
9
· Visningar
1 898
Senast: gonkan
·
E
Hoppning Hur långt ifrån hindret ska man lägga den nu igen ungefär ? hindret är ungefär 1 m. JAg måste träna upp min avståndsbedömning nämligen...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: josse_horses16
·
G
Hoppning får ja tävla me detta träns ?
Svar
9
· Visningar
2 083
Svar
0
· Visningar
1 457
Senast: Happimess
·
M
Hoppning Hej Min kompis har en sommar häst ett russ!! :bump: nu behöver hon råd om hoppning :confused: Hon vägrar eller går över dom även om...
Svar
5
· Visningar
1 838
Senast: Domaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka