tränsfråga

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare GoddessOfLove
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 2 110
Kan inte stå i alla TR att träns måste bestå av läder då plast träns är tillåtet i distans.
Har inte TR fr<mför mig men ska kolla upp om inte någon annan hinner före..... :bow:

I hoppningens TR står det inte specifiserat i vilken materiell tränset ska vara. Jag tävlar t.ex med en repnosgrimma...

Så här står det iallfall i TR i fälttävlan och hoppning och dressyr nya upplagan i allmäna bestämmelser Sadling.
huvudlag + nosgrimma måste vara helt i läder.

Jag vet massor som har repnosgrimma men om man skall vara petig är inte det tillåtet egentligen :confused:

Nu sitter jag och letar igenom hela TR I och III, men jag hittar inget att det står att trändset skall b4estå av enbart läder, VAR hittar du det??

Är det jag som är blind??

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Är du ungdomsryttare och tävlar hoppning på hög nivå? Eller har du kanske elever i någon av hoppningens trupper eller på SM-nivå? Då ska...
Svar
0
· Visningar
37
Senast: Gunnar
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den... 2
Svar
25
· Visningar
2 209
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
892
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 302
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka