Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Hoppning En fux med 4 vita halvstrumpor och 4 vita fötter. Eskadron (flexisoft) skydden runt om i färgen vit? Brun? Övrig utrustning mellan/...
Svar
14
· Visningar
1 208
Senast: Ziemona
·
T
Hoppning Hej, angående om höjder man får hoppa med unghäst. T.ex hur högt får man hoppa med en 3-åring, många säger att man sliter ut hästens...
Svar
5
· Visningar
1 388
Senast: TiliaCouronneWon
·
A
Hoppning Jag fattar inte, nu har jag läst TR 10000 ggr känns det som. Det står följande: För att få starta 1.30 krävs 2 genomförda grundomgångar...
Svar
14
· Visningar
2 578
Senast: PrinceFair
·
R
Hoppning Letar efter en snygg smal förbygel eller bricole, alltså ingen men tjocka resårer. Vill helst ha en CWD men har inga pengar till en...
2
Svar
22
· Visningar
2 279
Senast: Jardina
·
B
  • Låst
Hoppning Måste säkerhetsvästen vara godkänd enligt beta, klass 3 å de? för att man ska få tävla?
Svar
1
· Visningar
664
Senast: LenaH
·
I
Hoppning Det finns säkert nån tråd men hittar ingen.. Har förstått att det är uppklassningspoäng på ponny. Gäller det alla klasser? Och hur...
2
Svar
21
· Visningar
2 434
A
Hoppning Jag funderar över hur många starter ni brukar göra i varje klass innan ni går vidare till nästa högre klass? Förstår att det är olika...
Svar
12
· Visningar
1 756
Senast: EmmaaPraahl
·
M
Hoppning Hejsan hoppsan! Nu vill jag veta vad du som har brun utrustning smörjer dina saker med, alltså vad för tvål o s v . Sen vill jag...
Svar
8
· Visningar
1 298
Senast: boccia
·
J
Hoppning Jag undrar åt vilka sorters hästar brukar denna prestige sadeln passa åt? En Passier provade vi, och den var faktiskt ganska bra, liknar...
Svar
7
· Visningar
2 696
Senast: iloveyou
·
B
Hoppning Jag har ett varmblods sto på 11 år. Hon är hoppad sedan sommaren-06. Hon är jätteduktig på att hoppa ch har en mkt fin teknik och...
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: brosen
·
Hoppning Verkar ska bli kavajtvång från regional tävling igen nu enligt nästa års TR...... Vad tycker ni om det? Är lite kluven själv faktiskt...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 230
Senast: ostbiten
·
C
Hoppning Min hopphäst står med med ca 25 min skritt avstånd från ridhus. Såhär i kalla vinter blir det inte så ofta vi rider dit(ibland på...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Blackee
·
Hoppning Någon som vet hur HG tränsen är i storlekarna, är full liten full eller stor full? Annars någon som har några bra tips på snygga...
Svar
12
· Visningar
1 177
Senast: Mazarinen
·
Hoppning Vart kan man söka tävlingsresultat om man vill söka i tyskland?
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: FT_ryttare
·
  • Låst
Hoppning I hoppning blir det obligatoriskt för junior- och ponnyryttare att bära säkerhetsväst på tävling. Kraven på västen är desamma som i...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
32 922
Senast: LenaH
·
Hoppning Finns det någon här som har ett Dyon träns med repnosgrimma? I såfall kan ni inte lägga ut bild och vad ni tycker om dom? är vädigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 152
Senast: attsy
·
Hoppning Så jag skall köpa en sadelgjord med magplatta som är 135 cm ngn som har bra tips?? har tittat på Pessoas och totalt förälskat mig i den...
Svar
10
· Visningar
1 408
Senast: alice
·
M
  • Låst
Hoppning Nu ak lillesyrran ut och hoppa med ponnyn och jag som aldrig tävlade ponny vet ju inte hur högt Ltt c är för en c-ponny vet bara hur de...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Mahogney
·
Q
Hoppning Hej! Om ett par månader fyller jag år och hade då tänkt mig önska mig en ny kavaj då den gamla är lite för liten. Så jag skulle...
2
Svar
22
· Visningar
2 554
Senast: Långnos
·
Y
Hoppning hejsan! Har en snart 7 årig hopphäst som här 178 cm o E: feliciano... Otroligt lik sin pappa på alla vis.. När jag hoppar blir han...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 305
Senast: Yvvi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar