Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning Jag ska beställa ett länd- eller ridtäcke i ull, men kan inte bestämma mig för att ta mias eller exklusiv...:confused: Vilket tycker...
2
Svar
25
· Visningar
1 933
Senast: Jezzie
·
N
Hoppning Nu undrar jag om jag vågar tävla igen..? Senaste tävlingen jag var på med min häst var 2 klubbtävlingar. Först i 80cm hann jag hoppa 3...
Svar
17
· Visningar
1 263
Senast: Norrgard
·
M
Hoppning Jag skulle vilja ha förslag på övningar och lite tips nu när jag har gått och köpt mig en fd galoppör som nu ska bli min nya...
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: Skorpan
·
Hoppning Hej alla! Jag ska vara med i en klubbtävling snart med en ridskolehäst(Tävlingen är på ridskolan som jag och hästen är "i").. Vi ska...
Svar
11
· Visningar
1 107
Senast: sandy_
·
E
Hoppning Vilka hjälper använder ni er av när ni fattar galopp? Och vilka hjälper använder ni vid galoppombyten? Intresserad av hur hoppryttarna...
2
Svar
24
· Visningar
5 981
Senast: munckiis
·
K
Hoppning På vilket sätt har du lärt din häst galoppombyten? Jag själv har tränat över en bom / litet hinder 1 dag i veckan ca. hur har du gjort...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: Murat
·
S
Hoppning Hej! Jag undrar om det är någon som vet vad det är för bett Malin Baryard rider Butterfly Flip på? Tacksam för svar:bow: /Elin
Svar
10
· Visningar
1 896
Senast: Aliina
·
E
Hoppning Har precis köpt en ponny, världens underbaraste och vill verkligen göra rätt för sig. Hon är 7 år och inte så erfaren inom hoppning än...
Svar
6
· Visningar
2 003
Senast: eemelie
·
Hoppning Får man ha det på framhoppning o framridning på tävling?
2 3
Svar
46
· Visningar
4 774
Senast: Giinne
·
E
Hoppning Letar efter ett "vanligt" tredelat bett med rund eller oval mittdel. Gärna från Sprenger. Kan man köpa det på internet ngnstans?
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Borst
·
H
  • Låst
Hoppning Hej, nu är jag sugen på att åka iväg på utomhushopptävlingar till sommaren:bump: Är det någon som har något bra tips om hopptävlingar...
Svar
1
· Visningar
1 663
Senast: Hoppiz
·
S
Hoppning Hejsan. :) Jag ska tävla hoppning det här året. Första gången på lite högre nivåer. Och ska köpa en kavaj. Men jag hade tänkt att...
Svar
17
· Visningar
1 704
Senast: vicky417
·
Hoppning jag har en liten prinsessa ej slutmätt mellan 150-155cm vilka är de rimliga avstånden att räkna med mellan galoppbommar och...
Svar
7
· Visningar
2 164
Senast: xxstasia
·
S
Hoppning Tänka kolla om någon kunde hjälpa mig med lite frågor. Jag är inte så hemma i det där med tävlingar och så då jag aldrig hade tänka...
2
Svar
22
· Visningar
1 890
Senast: Idasagare
·
H
Hoppning Skulle vilja ha hjälp med övningar där jag får min häst att bära sig bättre i galoppen. Han är ganska ung och orutinerad men börjar ändå...
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: Panikie
·
S
  • Låst
Hoppning Hejsan. Jag är 17 år och fyller 18 iår och gör mitt sista år på ponny. Och jag undrar om man MÅSTE ha säkerhetsväst på sig? :S...
Svar
11
· Visningar
1 058
Senast: LenaH
·
P
Hoppning Hej. Jag vill ha alla tips jag kan få på bett som ni tycker är bra som ska annvändas på en 4-5 årig hopphäst. Hästen är känslig men...
2
Svar
26
· Visningar
2 682
Senast: Panikie
·
N
  • Låst
Hoppning ja undrar vart någonstans som man kan hitta en bra hopp ponny :confused:, ja har provridit bra ponnyer, men d har inte klickat :( ...
Svar
2
· Visningar
876
·
  • Låst
Hoppning hej alla hoppare. jag tittar in här från dressyren och undrar en sak.. min alldedes underbara häst är väldigt duktig på att hoppa och...
Svar
18
· Visningar
1 473
·
R
Hoppning Hejhej ! Jag har precis köpt ett jättefint Hollänskt sto e: Kingston u: Lida ue: Einstein . Jag har ingen aning om nån av dom hästarna...
Svar
4
· Visningar
936
Senast: Rodrigo__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka