Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning vad är skritthoppning? Hur gör man när man skritthoppar? :confused: länka gärna till film när ni skritthoppar :)
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: ultrakhatt
·
I
Hoppning skulle vilja ha lite info om hans avkommor mm. har vart å kollat på en trevlig unghäst efter honom som verkar bra i psyket och hoppar...
2
Svar
38
· Visningar
2 825
Senast: emmapaztej
·
N
Hoppning Nu vet jag inte om den här tråden hamnade rätt men jag är i färd att kanske köpa en unghingst från 04 e Etrusco ue. Cardento (:bump:)...
2
Svar
22
· Visningar
2 127
Senast: Novum
·
M
Hoppning Vad ska jag ha för färg på schabrak och ibland matchande huva på min pålle när vi är ute och tävlar? Jag har funderat på marinblått och...
Svar
8
· Visningar
895
Senast: _Mella_
·
K
Hoppning Får man inte göra det? :eek: Citat från TR: På svenska ponnytävlingar får hackamore med skänkel som är max 20 cm användas till...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: _matulda_
·
Hoppning Tänkte införskaffa nya benskydd till en av ponnyerna. Senskydd fram, kotskydd bak. Helst inte i läder då putsning inte är vare sig min...
2
Svar
26
· Visningar
2 473
Senast: Ellinore
·
B
Hoppning Är en dressyrryttare som letat mig hit för att få tips och råd i valet av benskydd. Jag ska ha benskydden vid uteritter, så jag vill att...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: EmelieR
·
F
Hoppning Vissta kan man säga bomarbete till att göra olicka övningar med bommar?
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: johannaaaa
·
Hoppning Jag har precis fått hem min unghäst på 4 år efter ett års utlåning och behöver lite hjälp med (hopp)övningar till henne eftersom min...
Svar
12
· Visningar
1 721
Senast: zzz
·
N
Hoppning Ok, läget är så här: min häst hade tappat alla sina muskler innan han kom till mig.( Innan har han gått 1,30 ) Nu undrar jag hur mycket...
Svar
8
· Visningar
1 060
Senast: nixa 324
·
Hoppning Är på jakt efter ett snyggt träns med platt nosgrimma, den av engelsk modell, dock gärna med nosrem också....Brunt eller nötfärgat...
Svar
17
· Visningar
1 907
Senast: Constance
·
Hoppning när jag tittat på huvor så finns de jag hittat bara i full, men min häst har så små öron att det inte ser riktigt klokt ut!!! öron...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: Zaida
·
F
Hoppning vet någon varför inte så många butiker säljer dessa? har beställt ett par senskydd då dom gamla har blivit slitna(är några år) och jag...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: mizz_perfect
·
L
Hoppning Hejsan! Behöver lite hjälp i djungeln.. Är detta vad ni skulle kalla teknikskydd? Jag är ute efter skydd som inte är teknik. :)...
2
Svar
28
· Visningar
2 738
Senast: LouiseE
·
Z
Hoppning Jag behöver lite hjälp... för ett halvår sedan hoppade jag jättemycket, 1.20 utan problem. Sen började jag rida på hästar som var mer...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Mettis
·
Q
Hoppning Har de mellandagsrea?=)
Svar
2
· Visningar
1 660
Senast: quint
·
L
Hoppning Vad är bäst ? ¤hoppa 90cm helt perfekt ? Eller ¤hoppa 1.20 med mycket stor osäkerhet?
2
Svar
38
· Visningar
2 657
Senast: Pyzen
·
Hoppning Jag behöver snarast hjälp här! Jag hittade denna supersnygga förbygel med martingal på mellandagsrean på hippson, och jag behöver en ny...
Svar
14
· Visningar
1 189
Senast: Ek3n
·
B
  • Låst
Hoppning Nu har jag läst igenom updaterat hopp-TR på nätet och har läst följande. *Nu gäller ridkavaj ifrån regionaltävling men eftersom alla...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: LenaH
·
B
Hoppning Jag har en jättefin häst efter Robin Z och hon har en kanon hoppteknik men det är ett problem.. När jag hoppar med mycket folk, t.ex. en...
2
Svar
26
· Visningar
2 753
Senast: johannaaaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar