Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Är lite nyfiken på vad folk har för åsikter om Trainers hoppsadlar... Ska ev. köpa en till min pålle. Har provat den ett par gånger...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Equidae
·
Hoppning Jahapp då börjar man bli lite nojjig ang att använda Hampa Pro bakskydden, efter att ha läst att många fått problem med sina hästar med...
Svar
18
· Visningar
1 989
Senast: novaa
·
S
Hoppning Hej. På Lördag är det hopptävling på min ridskola, [Lokal tävling] och det var utlottning på hästar, jag fick oturen till en liten...
2
Svar
22
· Visningar
2 486
Senast: Jackie_nova
·
Hoppning hur är dessa ridhjälmar i storlekarna. Ni som har Charles Owen JW oxå eller har ridit med en sådan åtminstone, är dom lika stora i...
2
Svar
28
· Visningar
6 097
Senast: sweet_extraa
·
Hoppning Hej tänkte gå in mina nya sarm stövlar och undrar hur ni smörjer era läderridstövlar? :)
Svar
13
· Visningar
1 982
Senast: Micke i Spanien
·
C
Hoppning Hej! Jag var och tävlade dressyr för någon månad sedan. Hade då ingen kavaj och mamma tyckte det var bäst med en lite längre kavaj som...
Svar
7
· Visningar
1 451
Senast: Panikie
·
N
Hoppning Hej, jag har en häst som är hur lugn som helst i all hantering samt dressyren men direkt då det kommer fram hinder på banan så börjar...
Svar
9
· Visningar
1 575
Senast: Muska
·
F
Hoppning Har någon erfarenhet om sedeln eller är den precis ny? Vad tycker ni om den? Vad ligger den på för pris...
Svar
9
· Visningar
1 765
Senast: BernT
·
M
Hoppning vilka klasser är lokalhoppning. Är de upp till LB?
2
Svar
21
· Visningar
1 898
Senast: SweetBriar
·
Hoppning Jag föll som en fura, denna ovanligt vackre häst levisto z som Melchior rider..åhh vilken färg, vilken ponnylook! Men, vad har den...
2 3
Svar
55
· Visningar
8 038
·
  • Låst
Hoppning Vart vänder man sig om man letar efter en viss ponny? Vill inte lägga ut nån annons utan menar här under bukefalos forum?
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: LenaH
·
F
Hoppning vart på internet kan man få tag på de här tyglarna? har letet överallt men hittar inte..
Svar
9
· Visningar
1 570
·
Hoppning Jag vill ha förslag på sadlar -Priskategori max 5000 kr -Priskategori under 10 000 kr -Priskategori över 10 000 kr Dvs...
Svar
7
· Visningar
1 194
Senast: minikaninen
·
A
Hoppning Jag undrar om det är någon som använer dom nya PW Equestrian schabraken? jag har precis köpt ett och tycker att det är himla bra :)
Svar
2
· Visningar
858
·
S
  • Låst
Hoppning Känner någon igen namnet ? . Min gamla häst som ska ha varit hopphäst. Vet ni något om honom så skriv ;D
Svar
1
· Visningar
891
Senast: LenaH
·
M
Hoppning Den nya modellen alltså..(vet inte hur ny men jag hittade dem precis iaf:p) Någon som har dem? Gillar? Är det "snygga" skydd tycker...
2
Svar
20
· Visningar
1 920
Senast: Långnos
·
A
Hoppning Skulle aldrig falla dig in att välja till något sto?
6 7 8
Svar
149
· Visningar
16 227
Senast: lillmaria88
·
H
Hoppning HAr dom utgått ut sortimentet?? Hittar dem ingenstans..
Svar
8
· Visningar
1 346
C
Hoppning har lite planer på att köpa en 05:a Aerline H-Cardento. han är drygt 165 nu och kommer bli 170 enligt uppfödaren. men alla andra säger...
Svar
18
· Visningar
1 490
Senast: carmarnic
·
Hoppning Jag tänkte köpa CWD's brösta med rundsytt läder från Toprider. Men det står inga priser, jag har mailat dom utan att få svar. Så vet...
Svar
16
· Visningar
1 629
Senast: 9396
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka