Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Nu var det länge sen man hopppade. Bortsätt från små slyhinder i skogen så är det kanske 1-2 år sedan. :o Jag har en 10årig vbl...
Svar
1
· Visningar
913
F
Hoppning Jag letar en väst till dottern och minns en blå väldigt fin som förr fanns hos Ingdams men inte nu längre..........och har glömt märket...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: fnorr
·
Hoppning Tänkte att jag skulle beställa ett GG träns till min lill kille...
Svar
19
· Visningar
3 533
Senast: bifrost
·
F
Hoppning Hur är Landlord-hästar? Har ingen erfarenhet av några efter honom, har inte ens suttit på en efter Landlord, inte känner jag någon som...
Svar
9
· Visningar
1 995
Senast: Fhanny
·
K
Hoppning Rider på ridskola i en grupp som fungerar jättebra. Men nu e det så att jag missat några gånger som jag ska få rida igen i en annan...
Svar
8
· Visningar
2 533
Senast: Whiplashr
·
Hoppning Någon som vet vart det finns fina mössor till hästen att köpa? Har inte hittat någon som passar ihop med det jag har hemma riktigt..:smirk:
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: Giinne
·
P
Hoppning Måste ha luva på min ena häst när vi börjar tävla :p men vilken färg matchar och är snygg på en fux? In med MASSA bilder på fuxar...
2
Svar
26
· Visningar
2 840
Senast: nyponros
·
S
  • Låst
Hoppning Hur högt hoppar man respektive klass; L:C, L:B, L:A på en D-ponny?:confused:
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: Fhanny
·
M
Hoppning min häst och jag ska kanske tävla lite längrefram,men har inte gjort de en för att de är så att hon fick jag*börja om från början*med...
Svar
4
· Visningar
2 401
Senast: Equilina
·
S
Hoppning Hallåj :) Jag har en tränare nu som säger att man ska stå i lätt sits när man hoppar (mellan hindrena) hela tiden ? Hon är mest...
2
Svar
24
· Visningar
5 238
Senast: Zondell
·
Hoppning Någon som har bra tips på hur man ska bota sin höjdskräck vid hoppning. Fick den efter ett par ordentliga krasher med min förra häst...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 140
Senast: Skogstamefan
·
T
Hoppning Jag gillar att hoppa men jag gillar inte riktigt att landa :crazy: Jag gillar inte att "fara neråt" annars heller :( Till och med...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Teja
·
  • Låst
Hoppning Tycker att vi kan starta ett forum där man lägger in alla hemsidor som man kan handla hästgrejer på. Den här tråden är väl på het fel...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: LenaH
·
Hoppning Letar efter ett snyggt träns med remontgrimma....dock känns det som utbudet är minimalt:( Nån som har tips på såna snygga träns???
2 3
Svar
44
· Visningar
4 502
Senast: muppia
·
E
Hoppning Nån som vet om det finns nån hemsida med bilder från dessa tävlingar: Strömsholms RF 5-7/10 Södertälje RK 16-18/11 Flyinge...
2
Svar
26
· Visningar
2 493
Senast: LenaH
·
Hoppning ..kan man hoppa med strykkappor fram? skyddar det lika bra som senskydd? eller? haha, ngt dum fråga.. :p men tacksam för svar! :bow:
Svar
4
· Visningar
821
Senast: aprilia
·
A
Hoppning nån som vet en web butik som säljer KL billigt (bomberjackan)? och nån som sett det där innetäcket som är blått med vita KL loggor? såg...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: ms husberg
·
S
Hoppning Vad tror ni om en 110 cm eller 120 cm gjord till en D-ponny och en häst? Kan det passa båda, eller måste jag köpa en ny hoppgjord när...
2
Svar
29
· Visningar
2 545
Senast: Linn_H
·
Hoppning Har funderat lite grann på regler kring tävling. Får 2 olika ryttare rida samma häst i samma klass?! Tex så rider både Stina o Eva...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Luchador
·
T
Hoppning Jag har problem med att hitta någon hoppsadel som mina långa ben får plats i, är det någon som har något bra tips?
Svar
12
· Visningar
1 417
Senast: Långnos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V