Färg på luva, till fux ?

Sv: Färg på luva, till fux ?

Nee.. vita mössor är inte snyggt någonstans :p

blir nog en marinblå eller brun (helfärgad)

men vill se bilder med :p

Jag hade en brun mössa till min foderhäst som var lite mörkfux, hittar tyvärr ingen bild i datorn, får se till att få in från mobilen men det funkar inte riktigt nu.

Grymt snyggt på honom!

Jag hade valt mörkgrönt :)
Tycker det är skitsnyggt. Men på skimlar eller svarta så är rött, grått och svart snyggast, tillsammans :D

mainblå tycker jag! Det är en underbart fin färg!
17026517.jpg

dock ingen luva, bara schabrak på bilden :P

Jag har en grön lamicelluva till min fux, tycker färgen passar henne bra
rosiemedluva024.jpg

Här hade den dock åkt upp, jag fick töja ut den för att den skulle passa :p
Har även marinblå

Nu är jag dressyryttare och har bara luva när det blåser/mkt insekter. Om jag skulle tävla med luva hade jag nog valt ngn brun nyans eller marinblått, gärna med guldinslag=)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
517
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 159
Senast: Bison
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka