Träns med remontgrimma

Sv: Träns med remontgrimma

Jag köpte Hubertus bruna Classic träns och sen en Hubertus remont nosgrimma till i samma färg. Tränset gick på cirka 900kr och nosgrimman gick för cirka 500kr

16620993.jpg

Ska beställa ett Dyon till nästa tävvlingstermin:)

vad snyggt :love:

men remonten får jag nog hoppa över, har tjatat till mig dy'ons "the difference"! :love:

KL
Jag köpte ett Dyon på globen, nu fick det va färdigletat kände jag! ;)
Är helnöjd än så länge, förhoppningsvis håller det många år framöver!

Jag har en remontnosgrimma som liknar dyons men inte med vita sömmar utan i svart, då nosgrimman är svart. Köpte på Biderman för 200 nåt. Billig och jag är väldigt nöjd med den :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Med anledning av diskussionen i en annan tråd (Vi som letar häst II) kände jag att jag ville fortsätta diskussionen om vad som är ett...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 633
Senast: Franken
·
Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
252
Hemmet Vår lilla stuga har hemsnickrad köksinredning av - mestadels - furu. Köksluckorna är s.k. spegelluckor, där själva spegeln är plywood. I...
Svar
7
· Visningar
325
Senast: Krålus
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka