Träns med remontgrimma

Sv: Träns med remontgrimma

Jag köpte ett träns som jag tyckte var snyggt (Cheval) och köpte en lös remont till:D

hööks har ett fint och de är ej dyrt,och alla träns från börjes så vitt jag vet brukar va bra!

hööks har ett fint och de är ej dyrt,och alla träns från börjes så vitt jag vet brukar va bra!

Jag själv har köpt ETT träns från H**ks och är inte nöjd någonstans... DÅLIGT läder och passform.

Skulle aldrig köpa träns från H**ks elr Bör*es om man vill ha kvalitet

har iofs aldrig köpt hh, bara köpt ch, tycker ch funkar jättebra! har haft ett nu i 2 år :crazy:

Gillar Hdr tränset, funderar på att beställa det, men man kanske ska vänta tills efter globen, ifall nåt toppenträns dyker upp där...

Skulle vilja veta vad Dyontränset kostar?

*Kl*

Har hittat en otroligt snyggt träns från Hansbro som jag nog måste önska mig i julklapp... :angel: Tyvärr har jag ingen bild, men, ja... det är snyggt, helt enkelt! :p Inte så dyrt heller, typ 600. Jag vill ju ha remont och med mässingspännen, så jag har ytterligare en svårhittad detalj att matcha med det ack så svårhittade remonttränset!

var kan man köpa Clarigde House tränset?
Det var riktigt snyggt, jag har letat i evigheter efter ett träns med remont och silver detaljer :d

jag tycker att det är lika svårt att hitta med silverspännen ;)

:BOW::BOW:

--------------------------------------------------

Kl**

Nån som har hittat nått relativt snyggt och billigt remont mä silverspännen? Kan inte hitta nått, och vill inte heller hamä vit fodring :(

hittade inte det på hemsidan, bäst jag kollar igen:D
Nu hittade jag det, är nog lite små blid.

Senast ändrad av en moderator:

Jacson har lösa remontgrimmor i svart och brunt med mässing eller silverspännen för typ 150 spänn!

jo... men kan man hitta jacsons produkter på eko?
hade ju helst velat ha ett helt träns och slippa byta ut :smirk:

vet inte, kolla på jacsons hemsida, där står det nog om återförsäljare. Tror att de säljer hela träns med remontgrimma också, men kvaliten är väl sisådär, har själv bara bytt ut nosgrimman, kan leva med att den är av lite sämre kvalitet:angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Med anledning av diskussionen i en annan tråd (Vi som letar häst II) kände jag att jag ville fortsätta diskussionen om vad som är ett...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 633
Senast: Franken
·
Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
252
Hemmet Vår lilla stuga har hemsnickrad köksinredning av - mestadels - furu. Köksluckorna är s.k. spegelluckor, där själva spegeln är plywood. I...
Svar
7
· Visningar
325
Senast: Krålus
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka