Fotograf på följande tävlingar

Sv: Fotograf på följande tävlingar

f*sen, inte ett kort på mig fanns det :mad:

inte på krister lindh heller ? tycker alla fanns med där !

såg nu att han började ta kort på startnr efter dig.....

Senast ändrad av en moderator:

jo ja tänkte nästan det. för jag kom ihåg att antonia var i närheten av mig, så himla typiskt!!! hade inte någon kunnat ramla av eller stoppat innan mig så det hade tagit lite tid så de hade fotat mig med.. åååhh vad irreterad jag blir.

haha tänk om de var lixom 1 häst mer som startade innan dig så hade du fått komma med på kort !
haha jag skulle blivit skitarg :p

och igen... frågan är om den borde flyttas till hoppgnägg istället? moderator? :angel:

Moderator är mest tillgänglig via triangel eller PM men funderar också på om inte detta är en efterlysning? Testa att annonsera en (gratis!) fråga på annonsforumet?

Lena

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 572
Kropp & Själ Hej! Senaste veckorna har gymma vid 9/10 tiden på fm vilket jag tycker är väldigt bekvämt i sig. Men problemet är, jag blir SÅ trött...
Svar
5
· Visningar
608
Senast: Seaside
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar