Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
  • Låst
Hoppning Är det sant att det blir obligatóriskt med säkerhetsväst för Juniorer 2008 ? Isåfall, finns det någon sida där man kan läsa om detta ...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: LenaH
·
W
Hoppning Sist jag löshoppade min unghäst så överhoppade han väldigt mycket pga att han var så laddad och tycker det är så himla kul. Såg då att...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: johannaaaa
·
Hoppning Hörde ordet på TVsändningarna från Globen häromdagen, och hon beskrev det som ett skydd man knäpper med kardborreband, och det gör att...
Svar
13
· Visningar
4 689
Senast: Virtual
·
Hoppning Mitt problem vid hoppning är nog ganska vanligt, att min underskänkel dras bak över hindret. Någon som har ett bra tips mot detta?
2
Svar
25
· Visningar
2 477
J
Hoppning Nu är det så att jag har köpt en häst haft han under sommaren men red inte han så mkt då han var väldigt smal och ville få upp honom i...
Svar
10
· Visningar
1 078
Senast: johannaaaa
·
Hoppning Har sett i tidigare trådar att det är en del som har Dominus sadlar. Är det någon som har lust att dela med sig lite bilder på dem. Både...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: muppia
·
Hoppning Vad tycker ni om dessa? Har nämligen köpt ett par idag till den nya pollen, så jag undrar om dom är bra!? Vad tycker ni är... +...
Svar
17
· Visningar
1 271
Senast: Panamera
·
C
Hoppning Nån här som har en Tornesch avkomma? Nån som vet om han ger stora eller små avkommor? Han är ju ganska liten själv, 163 cm.
Svar
4
· Visningar
1 297
Senast: Mazarinen
·
C
Hoppning Har fruktansvärd beslutsångest, det står mellan dessa 2 hästar. Igentligen vill jag ha skimmeln, MEN det verkar som den kommer bli...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: CeciliaAndersen
·
P
Hoppning Får jag rida på kandar till en stor häst på en clear round?
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: Kerrin
·
K
Hoppning Har ett dilemma som jag skulle vilja ha lite råd om. En flicka på klubben som har en frisk C-ponny, med bra grunkondition, som dock...
Svar
12
· Visningar
1 230
Senast: Skorpan
·
Hoppning Som många kanske redan vet har jag nyligen köpt en 6-åring e. Lansing, ue. Contender som har startat 140 hoppning, jag importerade den...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 650
R
Hoppning Är det någon som vet om man kan ändra bomvidd på en Butet-sadel? Jag har en som blivit för smal för min unghäst som har breddat sig och...
Svar
2
· Visningar
2 299
Senast: lytesout95
·
F
Hoppning sitter här med min första unghäst som nu debuterat i 1m å börjar bli riktigt snabb på 90banorna, vi va faktiskt 5 sec snabbare än...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 981
Senast: Kerrin
·
S
Hoppning Någon som vet om var man på nätet kan köpa en relativt billig, prisvärd magplatta? (Gör lite ont i plånboken såhär vid juletider ;))
Svar
16
· Visningar
1 458
Senast: Filippa99
·
F
Hoppning Hej! Var hos sadelutprovaren igår och fick rådet att köpa en Crown Arwen åt min häst men då den är ganska dyr ca 14000 kr så skulle jag...
Svar
11
· Visningar
4 381
Senast: FestivalQueen
·
W
Hoppning Hur länge går dem ute? I hur stor hage? Hur ser den ut, kuperad? Preparerad? Med skydd eller utan? Med kompis, eller kompisar...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 099
Senast: SweetBriar
·
H
Hoppning Okai, nu är det såhär: Hoppsadeln (Stubben Latino) som vi köpte av sadelmakare glappar nu mer än någonsin. (spec. vid hoppning) ponnyn...
Svar
11
· Visningar
1 234
Senast: Hotandspicy06
·
D
Hoppning Hej. Vad kör ni med för sorts "linor" när ni löshoppar era hästar, om ni kör med något sådant förstås. Alltså linor att fästa mellan...
Svar
13
· Visningar
2 634
Senast: loch
·
Hoppning Jag har ett tolvårigt sto som har ganska bestämda åsikter om det mesta. När det gäller hoppning tycker hon att det är skitkul, när det...
Svar
17
· Visningar
2 077
Senast: muppia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka