Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Hoppning hejsan! Använder ni skyddsväst på hopptävling?? jag måste det för mina föräldrar men jag tkr det är fult! jag vet att det är för ens...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 880
Senast: Vanilli
·
S
Hoppning Nu har jag haft min söta lilla häst i ganska exakt 3 månader. Ett 13-årigt halvblodsto från Holland som tidigare gått 1,30 men spenderat...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: millizen
·
S
Hoppning Är det någon som har sett den supersnygga MIPS-hjälmen i någon annan färg än svart? Någon som har sett den i mörkblå? :confused: har...
Svar
19
· Visningar
1 654
Senast: dotzie
·
Hoppning Vilka stigläder använder ni? har ny sadel och måste då ha nya stigläder, och stigbyglar för den delen. Sadeln är brun (prestige...
2
Svar
21
· Visningar
2 680
A
Hoppning Jag har en Frank Baines sadel till halvblodsstoet i en mycket ljusbrun nyans, tror det är denna, eller nästan iallafall: Nu vill...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: Långnos
·
K
Hoppning Nu ska jag försöka ge denna tråd en ärlig chans. Eftersom att så många har missförstått mig i min andra tråd om "Höjdhoppning" så ska...
2
Svar
31
· Visningar
2 593
Senast: Katleen
·
Hoppning Får man rida ponny i avd B fast man är över 18? Eller får man bara göra det när det gäller ungponny? Alla man frågar kommer med olika...
Svar
18
· Visningar
2 136
Senast: Angeelina
·
H
Hoppning Ska ut på första tävlingen med min unghäst i helgen och såg i startlistorna att det är många starter i avd A innan avd B, brukar man få...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: IdaCarlsson
·
W
Hoppning Vad för lag tävlingar kan man tävla på storhäst i gbg? Hur går man tillväga?
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: kopparberg
·
F
Hoppning vad skulle ni ta för hingst på ett sto e.quite easy- beach boy- ralmé z? skulle vilja få en lite mer storhoppande häst. stoet är mycket...
2
Svar
31
· Visningar
2 324
Senast: sweetpanter
·
J
Hoppning Skulle bli jätteglad om någon kunde dela med sig av bra hoppövningar som är givande för häst och ryttare :) Hittar inga övningar nästan...
Svar
18
· Visningar
8 800
Senast: LinnHolmbom
·
B
Hoppning Hej, jag har en liten fråga. Jag har vart ute på en del hopptävlingar för ponnyer och undrar var går gränsen för djurmisshandel? Ibalnd...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 578
Senast: ginnies
·
L
Hoppning Om man har en hoppavlad häst som inte tränas för hoppning, eller om man har en häst som inte är avlad för hoppning men tränas väl i...
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: DreamOn
·
I
Hoppning hej är ute efter ett nytt skritt täcke att kunna ha på träning och tävling så de ska vara lite finare! e det ngn som kanske kan ha nått...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Giinne
·
Q
Hoppning vad gör man då? Kan ju inte ta bort det. Ska man satsa på en lång kedja istället som inte hänger åt Förmodligen har han fått det ju när...
Svar
14
· Visningar
1 305
Senast: IrishDraft
·
S
Hoppning Hej! Har em fråga angående kvalet till YRSM. Det står att man måste ha två placeringar på 1,40 eller en på 1,50 för att kvala...
Svar
11
· Visningar
1 686
Senast: Sofie_B
·
P
Hoppning Hej! Jag har ett fullblodssto som har dålig frambensteknik, hur tränar man bort det? Har ni några bra tips?
2
Svar
22
· Visningar
3 505
Senast: PTG
·
A
  • Låst
Hoppning Jag har en Munsboro-ponny som importerades från Irland för omkring tre år sedan. Det finns ingen härstamning på henne, och jag har ingen...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
27 781
Senast: LenaH
·
W
Hoppning Jag söker lokala på ridsportförbundet, men clear rounder?? Förutom att gå in på varje sida som finns i hela länet........
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Tajger
·
K
Hoppning krav: svart, ej stora spännen, pullar. Inte kosta mer än 2500 kr. ska gå att beställa. Förslag hej o hå kom igen. Helst inga vita...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: ZanMiguel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka